wtorek, 11 października 2016

Monster High prezentuje lalkę Lady Gagi - info. pras.




MONSTER HIGH PREZENTUJE LALKĘ LADY GAGI I WRAZ Z FUNDACJĄ BORN THIS WAY INSPIRUJE DO ŻYCZLIWOŚCI

Z okazji premiery filmu „Witamy w Monster High” Zomby Gaga dołącza do Monster High jako symbol życzliwości, odwagi i akceptacji.


Dziś Monster High wraz z fundacją Born This Way przedstawili światu Zomby Gagę, lalkę inspirowaną postacią Lady Gagi, która zachęca do życzliwości, inspiruje odwagą i wspiera dumnych ze swojej odmienności młodych ludzi w budowie nowego świata. Zomby Gagę, najnowszą bohaterkę Monster High, będzie można zamówić w systemie przedsprzedaży 18 października za ok. 199 złotych. Lalka do klientów trafi już w grudniu. Fundacja Born This Way, prowadzona przez sześciokrotną laureatkę Nagrody Grammy i zdobywczynię Złotego Globu w 2016 roku Lady Gagę oraz jej matkę Cynthię Germanottę, została stworzona w 2012 roku, aby wspierać dobre samopoczucie młodych ludzi i umacniać ich w próbach stworzenia przyjaznego i pełnego odwagi świata.

Dzieląc tę samą wizję szczęśliwej i świetlanej przyszłości młodych, fundacja Born This Way i Monster High połączyły swoje siły w październiku ubiegłego roku, aby inspirować do pewności siebie i uczyć akceptacji. Zomby Gaga to najnowszy partnerski projekt i najnowsza postać, którą powitamy w Monster High. Lalka powstała, aby wesprzeć działania fundacji Born This Way na rzecz kontynuacji tej wspólnej wizji.

Monster High utrzymano w stylistyce przełamującej stereotypowe piękno, a historia krąży wokół tematów przyjaźni i poczucia przynależności” mówi Lori Pantel, Senior Vice President i General Manager Mattel Girls Brands „Nasze partnerstwo z fundacją Born This Way i stworzenie Zomby Gagy pomoże ponownie przedstawić cel naszej marki nowym pokoleniom fanów”.

Lalka została zaprojektowana przez siostrę Lady Gagi, Natali Germanottę, która zainspirowała się charakteryzacją Lady Gagi stworzoną przez Zombie Boya w teledysku do utworu „Born This Way”. „Moja siostra i ja przygotowałyśmy kreatywny projekt dla Monster High, wracając do niektórych jej najlepszych, najbardziej inspirujących postaci” powiedziała Natali Germanotta. „Ta lalka Zomby Gagy jest odważna, silna i TAKA SIĘ URODZIŁA (ang. BORN THIS WAY) – co widać we wszystkim, od jej ubrań, przez historię, na teledyskach kończąc. Współpraca z Mattel oraz z ich fantastycznym zespołem była niesamowita i nie możemy się już doczekać podzielenia się jej efektami!”.

Jest to najnowsze partnerstwo fundacji Born This Way, organizacji, która pracowała z dziesiątkami lokalnych i państwowych instytucji – od GLSEN i YMCA przez National Council of Behavioral Health i Mentoring USA, a na Uniwersytecie w Nebrasce-Lincoln kończąc – bezpośrednio docierając do setek tysięcy młodych ludzi. Nawiązane relacje pozwoliły związać młodych w całym kraju z działalnością ich lokalnych społeczności.

Działająca od 2010 popularna marka Monster High firmy Mattel jest warta 1 miliard dolarów i pozostaje na drugim miejscu marek traktujących o modzie i lalkach. W Monster High docenia się uczniów nie tylko za to, kim są, ale także celebruje się ich niezwykłe różnice. Partnerstwo to pozwala kontynuować misję Monster High, propagując aktywniejszą postawę przy tworzeniu pozytywnej zmiany społecznej oraz podkreśla wagę życzliwości i odwagi – to przekaz, który kierowany jest i do chłopców, i do dziewczynek.


O firmie Mattel®
Rodzina marek Mattel (na giełdzie Nasdaq: MAT) to światowy lider w projektowaniu, produkcji i sprzedaży zabawek oraz produktów skierowanych do dzieci i rodzin. Firma powstała w 1945 roku w Los Angeles, a jej założycielami byli Harold Matson oraz Ruth i Eliot Handler, którzy od 1947 roku produkowali zabawki muzyczne dla dzieci. Do firmy należą takie kultowe marki jak Barbie®, najbardziej popularna i rozpoznawalna lalka na świecie, Hot Wheels®, Monster High®, Thomas & Friends®, Fisher-Price®, Scrabble®, Matchbox® oraz wiele innych. Obecnie Mattel zatrudnia blisko 30.000 pracowników w 40 krajach i sprzedaje oraz dystrybuuje produkty w ponad 150 krajach na całym świecie. Kluczowymi elementami strategii firmy od zawsze była dbałość o najwyższą jakość i bezpieczeństwo zabawek, a także ochrona środowiska naturalnego. Dzięki latom doświadczenia, wiedzy, kreatywności oraz szczegółowemu procesowi produkcji zabawki firmy Mattel spełniają wszystkie najwyższe światowe standardy jakości w branży zabawek i testów bezpieczeństwa. W Mattel tworzymy przyszłość zabawy. Odwiedź nas: www.mattel.com, www.facebook.com/mattel lub www.twitter.com/mattel.

O Monster High™
W Monster High wszyscy są mile widziani! Monster High to popularna marka zabawek i produktów licencyjnych dla dziewczynek stworzona przez firmę Mattel w 2010 roku. Bohaterowie Monster High®, tacy jak Draculaura, córka Draculi, czy Frankie Stein, córka Frankensteina, to oryginalni uczniowie liceum, którzy uwielbiają zabawę, modę i muzykę i razem przeżywają niezwykłe przygody. Świat Monster High podkreśla fundamentalne dla dzieci i nastolatków wartości takie jak: przyjaźń, tolerancja dla inności, akceptacja swoich niedoskonałości i wad, odkrywanie indywidualnego stylu oraz bycie sobą w każdej sytuacji. Świat Monster High to miejsce dla wszystkich, w którym nikt nikogo nie wyklucza. Więcej informacji o Monster High na stronach: www.monsterhigh.pl, www.facebook.com/MonsterHigh oraz www.instagram.com/monsterhigh.

O Born This Way Foundation

Prowadzona przez Lady Gagę i jej matkę, Cynthię Germanottę, fundacja Born This Way została założona w 2012 roku, aby wspierać psychiczną i fizyczną kondycję młodych ludzi oraz umacniać ich w próbach stworzenia życzliwszego i bardziej tolerancyjnego świata. Born This Way osiąga swoje cele dzięki wpływowi na realnych ludzi, rzetelne badania i autentyczne umowy partnerskie. Działając z ponad 50 organizacjami non-profit, pomogli więcej niż 150 tysiącom młodych ludzi aktywie związać się z działalnością w ich lokalnych społecznościach. Fundacja nawiązała również współpracę z Uniwersytetem w Nebrasce-Lincoln, National Council for Behavioral Health i z National Association of School Psychologists, aby zebrać dane od 2,500 tysiąca młodych ludzi. Te badania, zaprezentowane przed Amerykańskim Towarzystwem Psychologicznym, pomogły nam zrozumieć spojrzenie młodych ludzi na zdrowie psychiczne. Odwiedź nas: bornthisway.foundation.

6 komentarzy:

  1. No cóż, rozumiem, ze te lalki mają swoich fanów... Ja do nich nie należę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Te lalki są paskudne, nigdy nie kupię ich swojemu dziecku.

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja uważam, że te lalki są świetne. Już nie chodzi o estetykę a o przesłanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Te lalki mnie przerażają. Nie widzę w nich nic ładnego ani fajnego.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie chciałabym, aby moje kilkuletnie dziecko miało dostęp do takich lalek - chodzi mi konkretnie o sferę wizualną. Niestety dzisiaj jest WSZYSTKO - dosłownie. I mi jakoby osobiście lalka wcale nie przeszkadza, to szkoda, żeby dziecku wpajać, aż tak nierealny świat.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za odwiedziny i dodany komentarz.