środa, 16 kwietnia 2014

Ręka rysuje, główka pracuje! Moje pierwsze literki od Bazgroszyt.pl

 Pamiętacie jak pisałam Wam o nowości z Bazgorszyt.pl "Moje pierwsze literki" ? Dziś chciałabym Wam pokazać tę książeczkę. 

Pisałam kiedyś o nowościach z Bazgroszyt.pl czyli o "Labirynt" oraz "Moje pierwsze literki" KLIK
Dziś chciałabym Wam pokazać kilka fotek z książeczki, którą polubił mój Krzyś.

Nasza przygoda z Bazgorszytem.pl zaczęła się już dawno. Bazgroszyt był pierwszą malowanką mojego synka. Wesoły, sympatyczny i ciekawie wydany nie pozwolił o sobie zapomnieć. Ja już wiem, że mojemu dziecku posłużą wydania Bzgorszytu na wiele lat ponieważ producent pomyślał o naszych dzieciakach i dla każdego, w każdym wieku coś ma do zaoferowania. Czy to nauka literek, czy też państw i kontynentów...

Ręka rysuje, główka pracuje! Takie hasło widnieje na okładce "Moje pierwsze literki" od Bazgorszyt.pl
Mogę się pod tym hasłem podpisać. Pamiętam jak będąc dzieckiem uwielbiałam rysować, kolorować. Godzinami mogłam siedzieć nad kartką i kredkami. Widzę, że moje dziecko dziedziczyło to zamiłowanie i codziennie poświęca czas na kolorowaniu, rysowaniu kształtów, kresek, kółek, dziwaków.
Nie ukrywam, że bardzo mnie to cieszy, że potrafi się na takiej zabawie skupić.

"Moje pierwsze literki" jest małą, poręczną książeczką. Idealną do rączki małych dzieci. Na twardych i solidnych kartkach koloru czarnego lub białego umieszczono z lewej strony literki, z prawej zaś odpowiadające im rysunki zwierząt bądź przedmiotów. Np A jak Aligator, N jak Nietoperz.
Dziecko może dowolnie kolorować obrazki, literki a przy tym uczyć się alfabetu i nazw zwierzą i przedmiotów. Na samym końcu książeczki jest niespodzianka NAKLEJKI!
Moje dziecko jest uzależnione od naklejek! Gdyby mógł wykleiłby nimi cały dom! 

Książeczka jest bardzo przydatna i idealna do nauki pierwszych literek. Krzyś jest bardzo zadowolony. Ja jako mama szczerze polecam to wydanie.


Zapraszam na stronę Bazgroszyt.pl  KLIK TU


Oraz na ich FB KLIK TU 











5 komentarzy:

  1. Wspaniałe książeczki dla naszych pociech.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super ta książeczka ;) Moja siostra choć już poszła do 1 klasy też by się pewnie z niej ucieszyła. Z przyjemnością obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za odwiedziny i dodany komentarz.