sobota, 26 kwietnia 2014

"Dzieci z Bullerbyn" - Wydawnictwo Jung-off-ska

Dziś zapraszam Was na wyjątkowy post. Wyjątkowy dla mnie bo na samą myśl o tym audiobooku pojawia się uśmiech na twarzy.

Dzięki uprzejmości wydawnictwa Jung-off-ska otrzymaliśmy kolorowy audiobook "Dzieci z Bullerbyn" Astrid Lindgren czytane przez Panią Edytę Jungowską znaną i sympatyczną artystkę o charakterystycznym głosie.
Głos Pani Edyty znany jest już mojemu dziecku. Krzyś codziennie ogląda program "Ala i As", który prowadzi Pani Edyta. Jednak temu programowi towarzyszą obrazy a naszemu audiobookowi od Wydawnictwa Jung-off-ska nie. Czy zainteresuje on Krzysia?- pomyślałam.

Oczywiście, że się zainteresował. Moje dziecko pełne energii, zawsze w ruchu podczas słuchania bawiło się, momentami siedziało i wsłuchiwało się z ciekawością w opowieść o przygodach małej dziewczynki. 
Podczas zabawy gdy miałam wrażenie, że Krzyś skupiony był na czymś innym  - myliłam się. Gdy podczas słuchania kończyły się dany rozdział i zapadła kilkusekundowa cisza Krzyś patrząc w dvd mówił "NIE MA". 
Po czym gdy usłyszał głos Pani Jungowskiej wracał do zabawy dalej słuchając.

Uważam, że takie adiobooki są świetne dla dla dzieci w każdym wieku. Dziecko osłuchuje się ze słowami, rozwija się jego wyobraźnia gdyż nie jest ślepo wpatrzone w emitowany obraz. Również i mnie było bardzo miło posłuchać i przypomnieć sobie "Dzieci z Bullerbyn" po tylu latach! Często do tego audiobooka wracamy.




Z płytą załączona jest książeczka, dzięki której każde dziecko może zbudować swoje własne Bullerbyn.
Książeczka kolorowa, oprawiona śmiesznymi rysunkami bohaterów "Dzieci z Bullerbyn". Według mnie wydawca wpadł na świetny pomysł. Pamiętam jak byłam dzieckiem to bardzo lubiłam takie dodatkowe niespodzianki niespodziewajki!

Chętnie poznamy kolejne audiobooki Wydawnictwa Jung-off-ska.
Tak przyjemnie się wsłuchać w sympatyczny głos, który jak żaden inny potrafi oddać klimat książek Astrid Lindgren. Wszystko okraszone lekką i przyjemną ścieżką dźwiękową... Ach jak wspaniale przenieść się w dziecięcy świat...



DZIECI 

Płytę można kupić =>TUTAJ.
Zapraszam na stronę Wydawnictwa Jung-Off-Ska
 Są również na FB => TUTAJ

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję Ci za odwiedziny i dodany komentarz.