środa, 19 lipca 2017

Ciekawa oferta w Biedronce już od 20.07- Przegląd produktów dla mamy i dzieci




Chyba jak każdy szanujący się klient muszę z każdych zakupów przynieść gazetkę promocyjną. 
Zawsze coś ciekawego można znaleźć, porównać ceny, a później opróżnić portfel żeby przypadkiem za bardzo nie ciążył.
Tak było też dziś. Poszłyśmy z Olą na zakupy do Biedronki bo niedaleko. 
Po owoce, po pączki z dziurką, które wszyscy w domu uwielbiamy i z nadzieją, że może trafi nam się coś ciekawego co kupimy do domu. 
Zbliża nam się remont więc szukamy już czegoś na wyposażenie dziecięcych pokoi i naszego salonu.

Niestety nic nie znalazłyśmy, a do domu przyniosłyśmy gazetkę, w której znalazłam ciekawe promocje.
Od jutra czyli od 20.07 w sieci sklepów Biedronka można będzie kupić w rozsądnej cenie fajne piżamy damskie i męskie.
Jeśli wybieracie się na wakacje i potrzebujecie piżamy, bądź jeśli ogólnie macie potrzebę zakupu to zajrzyjcie do Biedronki.
Ja jeszcze nie miałam piżam z tej sieci, jednak jutro zamierzam się wybrać i zobaczyć jak wygląda piżamka typu koszulka+spodenki. Wydaje mi się, że będzie bardzo wygodna. Wygodniejsza niż koszulka do spania.


Przy okazji znalazłam fajne kapciuchy damskie. Już takie miałam z Biedronki i byłam zadowolona.  
Oczywiście nie posłużą one tak długo jak "góralskie" kapcie, które rok w rok przywożę z Zakopanego ale te "biedronkowe" są mięciutkie i bardzo wygodne.


Zaciekawił mnie również zestaw krótkich skarpetek damskich i męskich. Pięć par za 14,99 zł.
Te sówki są przeurocze. Chyba jestem dorosłym dzieckiem bo takie wzory bardzo mi się podobają.


No i coś dla naszych milusińskich. 
Mój Krzyś uwielbia Transformersy czyli Autoroboty. Teraz w Biedronce za niecałe 30 zŁ będzie można kupić takiego Autorobota. Jestem ciekawa jak one będą wyglądać w rzeczywistości.


Mamy w domu Autorobota ale bardzo ciężko się go składa. Przyjechał do nas z zagranicy. Ten z gazetki promocyjnej wygląda na takiego co składa się prosto. Dodatkowo ma jakieś efekty świetlne.
Aż jestem ciekawa co to będzie. 

I jeszcze ciekawa gra "Laboratorium 10 gier". 
Uwielbiam gdy moje dzieci bawiąc się uczą się dlatego też często kupuję im zabawki, dzięki którym się uczą.
W tym zestawie jest wiele elementów, ale o co chodzi w grze? 
Dowiem się jutro w Biedronce.


 A Wy lubicie znosić do domu gazetki promocyjne?
Które promocje Was zainteresowały? 
Macie swoje zakupowe typy?

1 komentarz:

Dziękuję Ci za odwiedziny i dodany komentarz.