niedziela, 19 czerwca 2016

"Piosenki dla przedszkolaka 9" - Wydawnictwo SKRZAT

"Piosenki dla przedszkolaka 9" to już 9 książeczka z tej serii wydana nakładem Wydawnictwa SKRZAT.
Książeczka niezwykła, kolorowa, zawiera zapis nutowy przedstawionych w niej piosenek oraz płytę CD gratis.
Piosenki w tej książeczce to:
 
1.Panie Janie 
2.Uciekaj, myszko 
3.Kaczuszki 
4. Wlazł kotek na płotek 
5.Moja Ulijanko 
6.Jawor, jawor 
7.Głowa, ramiona 
8.Jadą, jadą misie 
9.Miała baba koguta 
10.Słoneczko późno dzisiaj wstało 
11.Poszła żabka po wodę 
12.Krakowiaczek jeden 
13.Płynie Wisła płynie


Prawda, że te tytuły brzmią znajomo?
Ja pamiętam je z dzieciństwa jak moja babcia i mama nuciły mi te piosenki. Zapamiętałam je i będę pamiętać do końca życia. Śpiewam je również moim dzieciom.
Świetnie, że w książeczce każda z piosenek ma zapis nutowy. Dzieci, które chodzą do szkoły muzycznej bądź na kółka muzyczne mogą nauczyć się grać te piosenki.
Świetna seria, którą warto mieć w domu. Polecam.

Książka dostępna TUTAJ




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję Ci za odwiedziny i dodany komentarz.