niedziela, 29 maja 2016

Blogosfera Canpol Babies - Mata "Królestwo zwierząt"


Moja córeczka Ola kończy drugi miesiąc życia. Świetnie się rozwija, a ja jako mama pragnę jej w tym dopomóc dlatego też szukam produktów, które będą wspomagać jej rozwój.
Na blogosferze Canpol babies ogłoszono nabór na testerów maty edukacyjnej dla dzieci.
Taka mata to  świetny produkt dlatego też powalczymy o nią :)

 Canpol babies to marka, która jest otwarta na współpracę z blogującymi mamusiami i zorganizowała dla nich szczególne miejsce zwane blogosferą.
Postanowiłam dołączyć i do tego grona i zgłosiłam mój blog do akcji testerskiej by mieć szansę na przetestowanie wspaniałej maty edukacyjnej.

Trzymajcie za mnie kciuki!

W tej edycji jest do zdobycia 20 mat edukacyjnych z serii "Królestwo zwierząt".




Z radością biorę udział i polecam do przyłączenia się do Blogosfery Canpol Baby.
Wiążę nadzieję z tym, że będę mogła razem z innymi rodzicami testować produkty Canpol Babies.

Blogosfera Canpol babies TUTAJ

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję Ci za odwiedziny i dodany komentarz.