wtorek, 9 lutego 2016

Blogosfera Canpol babies


Z kilka tygodni w naszym domu zawita maleństwo.
Kompletuję już wyprawkę, gromadzę potrzebne produkty dla mojej córeczki.

Przeglądając produkty różnych firm trafiłam dzisiaj na stronę Canpol babies, która jak się okazuje jest otwarta na współpracę z blogującymi mamusiami i zorganizowała dla nich szczególne miejsce zwane blogosferą.
Postanowiłam dołączyć i do tego grona i zgłosiłam mój blog do akcji testerskiej oraz organizacji konkursu w którym  ktoś z Was zdobyłby wspaniałą nagrodę!

Trzymajcie za mnie kciuki!

W tej edycji jest 20 zestawów zabawek KOLOROWY OCEAN.

10 mam blogerek otrzyma je do testów , a 10 kolejnych mam zorganizuje konkurs,w którym do wygrania będą własnie takie zabawki.



Z radością przyłączyłam się do Blogosfery Canpol Baby.
Wiążę nadzieję z tym, że będę mogła razem z innymi rodzicami testować produkty Canpol Babies.

Blogosfera Canpol babies TUTAJ

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję Ci za odwiedziny i dodany komentarz.