środa, 25 listopada 2015

Wiejskie gryzmołki Pana Pierdziołki - Wydawnictwo ZYSK I S-KA

"Wiejskie gryzmołki Pana Pierdziołki" to czwarta już książka z tej serii.
Są to rymowanki i powtarzanki - dowcipne, pełne humoru.
Ja pierwszy raz spotykam się z książką z tej serii. Nie znałam wcześniej zabawnego Pana Pierdziołki.
W tym wydaniu Pan Pierdziołka postanawia wyjechać na wieś i tam wychowywać swoje dzieci.
Wieś zdecydowanie różni się od miasta. Ile tutaj jest interesujących rzeczy i nawet ludzi.
Wszystko to ciekawe dla dzieci Pana Pierdziołki. 



Wszystkie wierszyki i rymowanki ciekawią i śmieszą również dorosłych.
W książce oprócz zabawnego tekstu można oglądać również przezabawne ilustracje wykonane przez Panią Kasię Cerazy.
Wzrok przyciąga już sama okładka, na której to Pan Pierdziołka ze zdziwieniem przez dziurę w płocie podgląda to co dzieje się na wsi. 
Co w tym zabawnego? 
Cała sytuacja gdyż podczas podglądania tytułowemu bohaterowi pękają na pupie spodnie.
Już sama postać  tego Pana wzbudza pozytywne emocje.

Rymowanki i wierszyki skomponowane są w taki sposób, że wpadają w ucho, są pełne humoru, a nawet niespotykanych przeze mnie nigdzie w innych książkach słów, które tak naprawdę używa się w potocznym języku.


Książka jest według mnie i mojego męża zabawna. Czytając ją poprawiliśmy sobie humory przyglądając się postaciom i sytuacjom gdyż zabawne sytuacje i nawet przedstawieni bohaterowie mają swoje odpowiedniki w rzeczywistości.
Uważam jedynie, że mój 4,5 letni Krzyś jest jeszcze za mały na słuchanie wierszyków  z tej książeczki.
Przeczytałam mu kilka rymowanek, a on "przecedził" słownictwo i teraz z dumą powtarza niektóre z słów, których wolałabym aby nie zapamiętał.

Jeśli chcecie poprawić humor młodzieży czy komuś dorosłemu, bądź sprawić mu nietuzinkowy prezent polecam sięgnąć po wierszyki Pana Pierdziołki. 
To doskonały pomysł na przezabawny prezent!


1 komentarz:

Dziękuję Ci za odwiedziny i dodany komentarz.