poniedziałek, 4 stycznia 2016

Dziecko w brzuchu Matki - etapy



Zapraszam Was na pierwszy króciutki post na moim blogu o tematyce ciąży.

Obecnie kończę 25 tydzień ciąży i powiem Wam, że bardzo lubię oglądać takie obrazki i zdjęcia, na których mogę zobaczyć jak na danym etapie ciąży wygląda mój maluszek.

Czuję, że mój maluch jeszcze się wierci i czasem to na dole to na górze ma nóżki.
Niebawem przekręci się główką w dół i tak już powinien zostać do dnia rozwiązania.

Dzisiaj jedziemy na wizytę kontrolną. Jestem jak zwykle niesamowicie ciekawa co słychać u mojej małej córeczki :)

*Grafika pochodzi z KobieceGadżety.pl

2 komentarze:

  1. ale super, że Krzysiu będzie miał siostrzyczkę :)
    też lubiłam przeglądać takie grafiki - mam nawet taką książkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ahh pamiętam, też śledziłam taką literaturę ;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za odwiedziny i dodany komentarz.