niedziela, 13 listopada 2016

DADA - Kosmetyki i chusteczki nawilżane z Biedronki


Ostatnio pisałam Wam o pieluchach Dada. W domu mamy również kosmetyki marki Dada oraz chusteczki nawilżane Dada, które uwielbiamy.
Kosmetyki marki Dada mają pozytywną opinię Instytutu Matki i Dziecka.
Są bezpieczne i delikatne dla skóry dzieci.
Ola używa kremu przeciw odparzeniom 2 w 1 z tlenkiem cynku i gliceryną.
Krzyś Szamponu i płynu do kąpieli 3w1 oraz Balsamu do ciała.


Moim dzieciom służą te kosmetyki. Nie mają po nich alergii, wysypki czy swędzenia skóry.
Nie wysuszają również ich skóry.
Krem przeciw odparzeniom stosujemy sporadycznie w razie potrzeby. Ładnie łagodzi zaczerwienienia.
Nie wiem jak spisałby się zastosowany na odparzoną skórę bo nie miałam okazji go na takiej skórze zastosować.



Chusteczki nawilżane stosowaliśmy w szpitalu gdy urodziła się Ola. Później tylko w nocy. Wolałam myć dziecku pupę wacikami i zwykła wodą.
Od 2 miesięcy stosujemy same chusteczki ponieważ odkryłam chusteczki Dada.
Są najbardziej nawilżonymi chusteczkami jakie znałam, a przy tym delikatne dla skóry i pięknie pachną. Uwielbiam zapach tych SENSITIVE oraz Lawendowych.
Dzięki temu, że te chusteczki są dobrze nawilżone to są również skuteczniejsze podczas wycierania pupy. Nie odparzają, nie powodują wysypki i swędzenia skóry.
Bardzo sobie je chwalę.



Dobrze mieć Biedronkę pod ręką. Warto śledzić różne promocje w gazetce Biedronki. Dość często jest promocja na chusteczki i 3 paczki można kupić w cenie 2.
Polecam!


3 komentarze:

  1. Ja również używam pieluch oraz chusteczek, ale jeszcze nie korzystałam z kosmetyków, może dlatego, że wciąż mam na zapasie inne. Jednak pewnie się zdecyduje i przetestuję i te biedronkowe :) Bo biedronkę uwielbiam :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Używałam tylko pieluch Dada, po kosmetyki jeszcze nie sięgnęłam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bardzo lubię te biedronkowe chusteczki nawilżane Dada. są mega delikatne, wydajne, bo az 72 sztuki w opakowaniu. w porównaniu do innych chusteczek mają akurat bardzo fajny skład, dobre dla alergików, bo mojego Jasia nie podrażniają

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za odwiedziny i dodany komentarz.