wtorek, 30 sierpnia 2016

Gra edukacyjna MEMORY Rysunkowe Język Angielski - Beata Pawlikowska - Wydawnictwo EDIPRESSE Książki

Mój Krzyś skończył 5 lat. 
Nie uczy się jeszcze języka angielskiego, ale ogląda programy dwujęzyczne i chętnie razem z dziećmi czy postaciami tam występującymi śpiewa po angielsku.
Oczywiście pewnie niewiele z tego rozumie i słowa które wypowiada nie zawsze są właściwie wymówione ale myślę, że mimo wszystko osłuchuje się z językiem i kiedyś będzie mu mu się prościej go nauczyć.
Krzyś bardzo lubi gry oraz MEMORY.
Połączyłam przyjemne z pożytecznym i wybrałam dla niego Grę edukacyjną MEMORY Rysunkowe Język Angielski Beaty Pawlikowskiej wydane nakładem Wydawnictwa EDIPRESSE Książki.
Jest to MEMORY z rysunkami sławnej podróżniczki, kolorowe, przyjemne dla oka i do nauki.
Są tutaj słowa napisane po angielsku zarówno w wersji pisanej jak i mówionej oraz przetłumaczone na język polski.
Krzyś chętnie się nimi bawi, ogląda i słucha co do niego mówię.
Kilka obrazków już nawet pamięta.
Zapamiętał je dość szybko dlatego, że są kolorowe i zapadają w pamięć.
Miła odskocznia od zwykłej i nudnej nauki.
Bawiąc się można się wiele nauczyć.
Polecam!


2 komentarze:

  1. Widzę coraz więcej ciekawych propozycji sygnowanych nazwiskiem p. Beaty.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest to bardzo fajny sposób na naukę podstawowych słówek jeśli chodzi o język angielski i wskazane jest dla osób zaczynających swoją przygodę z tym językiem obcym. Ja również jestem bardzo zadowolona z przerobienia kursu https://www.jezykiobce.pl/angielski/794-angielski-kurs-podstawowy-mp3-e-book-mp3-9788377880081.html za pomocą którego nauczyłam się bardzo dużo.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za odwiedziny i dodany komentarz.