Wraz
z początkiem roku kultowa lalka Barbie zyskała 3 nowe sylwetki:
krągłą, niską i wysoką. Teraz znów pozytywnie zaskakuje
najnowszą linią lalek, która właśnie trafiła do sklepów.
Barbie „Made to Move” gimnastyczki inspirują do uprawiania
sportu i aktywnego spędzania wolnego czasu. Jak to możliwe?
Sylwetki nowych lalek zyskały liczne punkty zgięcia, dzięki którym
można je ustawić w dowolnej pozie. Barbie potrafi więc usiąść
po turecku, zrobić mostek czy odwzorować figurę taneczną. Robi to
w wyjątkowym stylu i… znów zainspirowała projektantów mody!
Stworzona
do ruchu
Nowe,
elastyczne, wręcz stworzone do ruchu Barbie „Made to Move”
motywują dziewczynki do ruchu i uświadamiają, jak ważna w życiu
jest aktywność fizyczna. Nie
musi
ona wcale oznaczać zawodowej kariery sportowej, choć w ramach
kampanii „Możesz być, kim chcesz” Barbie wyraźnie zachęca do
realizacji marzeń o największych osiągnięciach, również tych
olimpijskich. Chodzi o ruch, który daje dziewczynkom radość na co
dzień: zarówno ten z tańca czy jazdy na rowerze, jak i ze
spacerów po parku czy z beztroskiej zabawy w chowanego.
Każda
z 4 lalek z kolekcji Barbie „Made to Move” ma aż 22 punkty
zgięcia zlokalizowane w: szyi, ramionach, łokciach, nadgarstkach,
torsie, biodrach, udach, kolanach oraz kostkach. Sportowy charakter
Barbie podkreślają ich nowoczesne stroje: dwukolorowe bluzki i
czarne leginsy. Nic zatem nie krępuje ani ruchów ani wyobraźni.
„Możesz
być gimnastyczką, tancerką,
a nawet mistrzynią olimpijską. Możesz być, kim chcesz!
a nawet mistrzynią olimpijską. Możesz być, kim chcesz!
Zawsze w ruchu, zawsze aktywne, zawsze modne!”
Lalka,
która zainspirowała projektantów mody
Do
salonów Reserved Kids w całej Polsce trafiła właśnie limitowana
kolekcja ubrań dziecięcych, dla której inspiracją były nowe
lalki gimnastyczki. Kolaboracja Barbie i Reserved Kids to jednak coś
więcej niż kolekcja ubrań i akcesoriów sygnowanych wizerunkiem
uwielbianej przez dziewczynki lalki.
Projektowi przyświeca
ważny cel: motywowanie najmłodszych do aktywności fizycznej.
Wyjątkowa kolekcja dziecięca Barbie dla Reserved Kids pokazuje
aktywność fizyczną jako źródło fantastycznych emocji i –
przez wygodę noszenia – ułatwia dziewczynkom aktywne spędzanie
czasu. Znalazły się w niej m.in. elastyczne legginsy, sportowe topy
i luźne krótkie t-shirty, które pozwalają na niczym nieskrępowaną
zabawę. Kolekcję uzupełniają streetwearowe akcesoria małych
fashionistek: szałowe torebki i tenisówki, kultowa bandanka oraz
modna czapka z daszkiem.
Tę
wolność doskonale oddaje stylistyka kampanii promocyjnej, w której
dziewczynki beztrosko bawią się w sali gimnastycznej.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Dziękuję Ci za odwiedziny i dodany komentarz.