piątek, 29 kwietnia 2016

Werther's Original - Słodka kampania od Rekomenduj.to #swiatkarmelu #werthersoriginal

Razem z moją rodzinką mam przyjemność testować nowe smaki znanych mi z dzieciństwa cukierków Werther's Original. Jest to kampania przygotowana przez Rekomenduj.to

Bardzo się cieszę, że mogłam wziąć w niej udział. Uwielbiam wszystko co słodkie, a w tym przypadku testowałam nowy smak, który przypomina mi dzieciństwo...

Chyba każdy z nas pamięta te cukierki gdyż były jednymi z najsmaczniejszych na rynku oraz ich hasło reklamowe "...Ty także jesteś kimś wyjątkowym".

Cukierki o aksamitnym, niezapomnianym, kremowym smaku, wyjątkowym zapachu powróciły w nowej odsłonie.
Tym razem z przepyszną, płynną zawartością w środku.
Szczerze Wam powiem, że jedząc je nie potrafię się od nich oderwać.
Są tak pyszne, że wciągają mnie na całego.
O moim małym smakoszu- degustatorze Krzyśku już nie wspomnę.
Chyba miłość do słodyczy odziedziczył po mamie.

Świetna kampania, świetny powrót do dzieciństwa, wspomnienia, smak, miłość...
Wyjątkowa kampania, która bardzo przypadła nam do gustu.
Oby takich więcej :)








1 komentarz:

  1. Słodko od samego czytania i przeglądania zdjęć. Uwielbiam te cukierki, nie trzeba mnie specjalnie przekonywać. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za odwiedziny i dodany komentarz.