niedziela, 7 lutego 2016

PINOKIO - Wydawnictwo Siedmioróg

Pamiętam jak w szkole podstawowej czytaliśmy lektury.
Jedną, która najbardziej utkwiła w mojej pamięci była lektura pod tytułem "Pinokio".
Książka opowiadająca o przygodach drewnianego pajacyka, który tak bardzo pragnie być normalnym, zwykłym chłopcem,
Pamiętam jakie uczucia wzbudzały we mnie przygody tego małego bohatera.
Czasem strach, czasem śmiech jednak najmocniejsza nieustanna wielka sympatia do tytułowego pajaca, która przetrwała lata.



Postanowiłam z przygodami Pinokia zapoznać mojego synka. Wybrałam książkę wydaną nakładem Wydawnictwa Siedmioróg, do której dołączono dwie płyty CD z słuchowiskiem.
Słuchowisko wspaniałe, mój syn już, któryś raz z kolei prosi aby mu go włączyć. Ciekawi go gdyż podzielono go na role.
Wzbogacone dźwiękami, melodiami przenosi słuchacza  w inny, bajkowy świat.



Sama książka zaś wydana z najwyższą starannością. Twarda i śliska okładka, solidny papier, duża przejrzysta czcionka i wspaniałe ilustracje to sprawia, że zarówno moje dziecko jak i ja chętnie sięgamy po tę lekturę.
Książka jest bardzo solidna i posłuży mojemu dziecku na lata.

Z pewnością to samo wydanie będzie czytał sam w szkole gdy wśród obowiązkowych lektur na liście znajdzie się Pinokio.



1 komentarz:

Dziękuję Ci za odwiedziny i dodany komentarz.