czwartek, 24 września 2015

Piracka jesień z "Tomkiem i przyjaciółmi"

Sympatyczna lokomotywa z bajki "Tomek i Przyjaciele" to ulubienica mojego Krzysia. Potrafi się nią bawić godzinami i co najlepsze - nie nudzi go!
Chyba jedyna zabawka, która jest tak przez niego lubiana i używana.
Bardzo się ucieszyłam gdy dowiedziałam się, że "Tomek i Przyjaciele" wchodzą do kin z całkiem nowymi przygodami.


My jesteśmy bardzo ciekawi tej ekranizacji gdyż nie tylko ma być to pełna kolorów animacja ale również zaskakujący, trzymający w napięciu scenariusz!
Brzmi świetnie, prawda? :)
Zdradzę Wam tylko, że Tomek na skutek nieszczęśliwego wypadku wpada do jaskini gdzie znajduje.... STARY STATEK PIRACKI!
Emocje, emocje i jeszcze raz emocje!

Najnowszy film "Tomek i Przyjaciele" będzie wyświetlany w wybranych Multikinach od 3 października do 13 listopada od godziny 10:30 w każdy weekendowy poranek.
Na dzieci czekają również inne atrakcje, o których dowiecie się więcej ze strony Multikina.

"Tomek i Przyjaciele" to również wspaniałe zabawki. My mamy w domu dwie z takich zabawek. O jednej pisałam już na Blogu TUTAJ  wygrałam ten zestaw za napisanie wiersza na fanpage pewnej firmy. Drugą zabawkę z lokomotywą przedstawię Wam niebawem....

My wybieramy się na film. Krzysiowi z pewnością się spodoba jego ulubiona lokomotywa na dużym ekranie. Przygotujemy relację z pobytu w kinie i nasze wrażenia odnośnie nowych przygód "Tomka i Przyjaciół".




2 komentarze:

Dziękuję Ci za odwiedziny i dodany komentarz.