wtorek, 30 czerwca 2015

ART DECO. 100 antystresowych kolorowanek - Wydawnictwo EGMONT



Czy lubicie kolorować malowanki? Ja lubię, i nie jeden raz kolorowałam je razem z Krzysiem...
To taki moment gdy przenoszę się w czasie do chwil z mojego dzieciństwa gdy bardzo lubiłam rysować, kolorować, szkicować...

Teraz mam swoją kolorowankę utrzymaną w stylu art nouveau i art déco.
Gdy próbuję znaleźć chwilę i odda się błogiemu kolorowaniu to od razu mam pomocnika przy kolorowaniu.
Krzyś również musi mamie pomóc...

Egmont pisze:

"Odkryj dwa spośród najważniejszych stylów artystycznych XX wieku: art nouveau i art déco . Art nouveau, które pojawiło się podczas belle époque, jest hymnem do natury, spiralnych ornamentów i kobiecych kształtów. Art déco, powstałe w szalonych latach 20., przeciwnie: uprzywilejowało geometrię, składając hołd innowacjom przemysłu. Świat zmysłowy i poetycki z jednej strony, czysta elegancja z drugiej. Zachwyć się kolorami, które ożywiają ten zbiór motywów i inspiracji. Odpręż się i odkryj przyjemność tworzenia."

Kolorowanka jest pięknie wydana. Okładka jest twarda i dzięki niej książkę bardzo wygodnie trzyma się np na kolanach.
Okładka jest piękna, w brązie i złocie, przyciąga uwagę.
Obrazki do kolorowania są różne. Są tutaj postacie kobiet, kwiaty, liście, a także geometryczne kształty. Każdy znajdzie coś dla siebie, wyciszy się.
Książka przeznaczona jest dla młodzieży, ale uważam, że dla kochających kolorować nie ma ograniczeń wiekowych.





1 komentarz:

  1. Skoro antystresowe, to zdecydowanie dla mnie. Przed pracą, w trakcie i po...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za odwiedziny i dodany komentarz.