niedziela, 14 grudnia 2014

Fotokalendarz od EMPIKFOTO.PL

Każdego roku zamawiam fotokalendarz. Przede wszystkim po to, że lubię kalendarze, nie wyobrażam sobie rozpoczynać roku bez kalendarza ściennego i osobistego.
Od kiedy mamy Krzysia postanowiłam zamawiać fotokalnedarze.
Krzyś bardzo się cieszy widząc swoją podobiznę na fotokalendarzu, a ja się cieszę widząc tę małą uśmiechniętą buźkę patrzącą na mnie z kalendarza.

W tym roku postawiliśmy na fotokalendarz z EMPIKFOTO.PL
Pamiętacie jak pokazywałam Wam moje zdjęcia z nad morza wywołane za pomocą aplikacji mobilnej EMPIKFOTO.PL? Możecie zobaczy je TUTAJ

Zamówienie na stronie empikfoto.pl jest bardzo szybkie, sympatyczne i łatwe.
Wybieracie temat kalendarza, format, wrzucacie swoje zdjęcia i zamawiacie!
Ja wybrałam dwa klasyczne, czarne kalendarze. Bez dodatków, aplikacji. W tym roku postawiłam na klasykę, w latach ubiegłych miałam kalendarz biały i kolorowy.

Wszystkie informacje odnośnie naszego zamówienia przychodzą mailem. Kalendarz odbieramy w najbliższym nam punkcie EMPIK, który tam dostarczany jest za darmo. Płacimy tylko za samo nasze zamówienie.

My jesteśmy bardzo zadowoleni z całego przebiegu zamówienia i odbioru oraz z wyglądu kalendarza, który jest elegancki, ładnie wykonany na dobrym papierze.

Teraz możecie skorzystać z promocji na fotokalendarze na stronie EMPIKFOTO.PL







2 komentarze:

  1. Wspaniałe zdjęcia. Na taki kalendarz chce się patrzeć i nawet przemijający czas już tak nie martwi!

    OdpowiedzUsuń
  2. Okładka wyszła ci bosko, super dobrałaś fotki ;-)
    ja dzisiaj też odebrałam fotokalendarz ;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za odwiedziny i dodany komentarz.