sobota, 5 kwietnia 2014

Takie tam malowanie Krzysia po kolorowance od ekoMaluch

Najprostszą na świecie, ale jakże uroczą kolorowankę Krzyś otrzymał od ekoMaluch na spotkaniu blogerek w lutym.


 
Kolorowanki to nałóg Krzysia. Ja się bardzo cieszę, że moje dziecko tak bardzo lubi kolorować i posługiwać się kredkami, farbkami. Jak byłam małą dziewczynką również lubiłam rysować i kolorować.

To był mój mały świat. Do dziś mam moje obrazki jakie rysowałam chodząc do podstawówki:)

Od ekoMaluch otrzymaliśmy torbę ekologiczną i kolorowankę. Torba dla mamy, kolorowanka dla Krzysia.
Jak widzicie dziecko dzielnie pracuje. Zdjęcia robiłam jak zaczął kolorować, aby można było zobaczyć kolorowankę:)
Na poniższym zdjęciu wkradł się mistrz drugiego planu. Reklama jakiejś super szybkiej pożyczki. W tym dniu Krzyś nosił te kartkę bo jest na niej zdjęcie kury no i jakoś tak została uwieczniona na zdjęciu.

Kolorowanka pochodzi od ekoMaluch.pl







3 komentarze:

  1. I do tego tymi cudownymi farbkami :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. świetne są ale jak się zapomni zamknąć farbkę to szybko wysycha i zmienia się w kredkę...

      Usuń
  2. Artystyczna dusza drzemie w Krzysiu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za odwiedziny i dodany komentarz.