środa, 16 października 2013

Puzzle 3D z wymiany za Petitki Lubisie

Dziś chciałabym Wam pokazać puzzle jakie udało mi się wczoraj odebrać w salonie Inmedio.

Nadal trwa akcja, w której za 8 pustych opakowań po Petitkach Lubisiach możecie odebrać puzzle 3 D.



Do wyboru macie trzy rodzaje puzzli:
-W PIASKACH PUSTYNI
- W SERCU DŻUNGLI
- NA DNIE OCEANU

Opakowania możecie wymieniać w salonach Inmedio, Relay i 1 minute.

Mój synek nie lubi Petitków. Dlatego razem z mężem je męczymy bo szczerze mówiąc nam też nie smakują. Natomiast puzzle synkowi bardzo odpowiadają. Jeszcze jest mały na to aby sam mógł je złożyć ale doczekają się jak podrośnie i będzie sam mógł je układać.
Teraz je ogląda, wskazuje na zwierzątka, podobają mu się kolory. W tym momencie puzzle służą nam do nauki kolorów i zwierząt.

Według mnie puzzle są bardzo solidne. Grube, twarde, kolorowe. W każdym pudełku znajdują się dwa opakowania puzzli: plansza i puzzle, z których układamy stojące figury.

Nam się bardzo podobają, a Krzyś jest z nich zadowolony. Myślę, że posłużą mu przez kilka lat do nauki i zabawy.




A Wy macie już swoje puzzle 3D od Petitki Lubisie?

4 komentarze:

  1. Świetne są te puzzle, ale na pełną zabawę Karmelek będzie musiał troche poczekać. na razie ja się lepiej bawię!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajowe puzzle! Takich jeszcze nie mamy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. nawet nie wiedziałam że taka akcja jest ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna niespodzianka od Petitków! Aż szkoda, że wcześniej nie widziałam tego pomysłu

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za odwiedziny i dodany komentarz.