niedziela, 20 marca 2016

Ilustrowany słownik niemiecko-polski - Wydawnictwo SIEDMIORÓG

Jakiś czas temu opisywałam na blogu dwie pozostałe książki z tej serii a mianowicie

Dzisiaj kilka słów o "Ilustrowanym słowniku niemiecko-polskim".
Wszystkie książki wydane zostały nakładem Wydawnictwa Siedmioróg.



Nie znam języka niemieckiego. Nie uczyłam się go w szkole. Jedynie na studiach miałam półroczne zajęcia z niemieckiego, z których tak naprawdę nic nie pamiętam oprócz wypowiedzenia kilku cyfr.
Osobiście język niemiecki według mnie to jakiś kosmos i w ogóle nie byłam w stanie się go uczyć. Nie podoba mi się, jest dla mnie za "ciężki".
Jednak nie wiem na jaki język obcy moje dziecko trafi w szkole być może będzie to właśnie niemiecki dlatego też postanowiłam wyposażyć biblioteczkę Krzysia  w słownik do nauki języka niemieckiego.


Książki z tej serii cechuje świetne i kolorowe wydanie. To nie jest zwykły słownik taki jak nasze pokolenie zna ze szkoły. Białe kartki z czarnymi literkami jakie pamiętam służyły jedynie do sprawdzenia pisowni.
To słownik kolorowy, zachęcający do oglądania, przeglądania, ćwiczeń. Dzięki obrazkom i znajdującym się pod nimi napisanym wyrazom dziecko uczy się słów, wymowy, oswaja się z wersją pisaną danego słowa czy wyrazu.
Słowniki z tej serii są naprawdę godne polecenia.
Mój Krzyś jeszcze nie poznaje żadnego języka obcego jednak chętnie przegląda te słowniki i każe mi czytać dane słowa.
Książka z pewnością jeszcze postoi w jego biblioteczce jednak mam nadzieję, że kiedyś mu posłuży jako przyjemna i pożyteczna pomoc naukowa.


1 komentarz:

Dziękuję Ci za odwiedziny i dodany komentarz.