wtorek, 3 grudnia 2019

Minecraft. Podręcznik podboju oceanu - Wydawnictwo Egmont





Mój syn to niewątpliwie fan książek o grach komputerowych. Ja już nawet nie nadążam za jego zainteresowaniami. 
Jednak to co uwielbia najbardziej to Minecraft i Roblox. Książki dodtyczące tych gier są przez niego na bieżąco czytane i przeglądane praktycznie codziennie.
Co jeszcze mnie cieszy to przerysowanie przez mojego syna postaci z tych gier. Idealnie potrafi odwzorować daną postać czasem również według uznania ją modyfikuje.
Krzyś bardzo lubi podręczniki Minecrafy. Jednym z ostatnich jakie wpadły w jego ręce jest

"Minecraft. Podręcznik podboju oceanu". Jest to kolejna pozycja obowiązkowa w biblioteczce miłośników tej kultowej już gry. Studio Mojang zadbało o to, by oficjalny poradnik spełnił oczekiwania graczy. Przede wszystkim znajdziecie tu ocean przewodnik i skarbnica wiedzy, dotyczącej podwodnej przygody. 
Zawarto tu ogrom informacji o funkcjonowaniu w tym podwodnym świecie, różniącym się od pozostałych. Wody oceanu nie są przyjazne i wszędzie wyglądają tak samo. Istnieje kilka oceanicznych biomów, które różnią się od siebie wyglądem, panującą temperaturą, dominującym surowcem np kamień, żwir, piasek czy pojawiającymi się zagrożeniami i możliwościami. Dzięki tej różnorodności graczowi nuda nie grozi. Warto zagłębić się w szczegóły i poszerzyć wiedzę dzięki książce, bo do zdobycia są cenne skarby ukryte na dnie.
Dla mnie jest to czarna magia jednak moje dziecko to rozumie i chętnie czyta takie przewodniki.

Minecraft. Podręcznik podboju oceanu

Tętniące życiem oceany Minecrafta skrywają wiele cennych skarbów, ale także wiele niebezpieczeństw czyhających na nieprzygotowanych graczy. Dla tych, którzy chcą bez obaw przemierzać morskie głębiny w poszukiwaniu przygód, studio Mojang przygotowało oficjalny poradnik „Minecraft. Podręcznik podboju oceanu” pełen praktycznych wskazówek, które ułatwią eksplorowanie morskiej toni bez przeszkód.  

Z poradnika „Minecraft. Podręcznik podboju oceanu” gracze: 
● dowiedzą się, jak oddychać pod wodą; 
● poznają sposoby na odnalezienie zatopionych skarbów i struktury, w których mogą być ukryte; 
● nauczą się, jak walczyć z morskimi strażnikami i innymi mobami, np. kałamarnicami czy utopcami. 

Czytelne, dokładne rysunki ułatwią graczom rozpoznawanie miejsc, struktur czy stworów, a przystępnie napisane wyjaśnienia sprawią, że podmorskie wyprawy zakończą się sukcesem. 


Oficjalne poradniki Minecrafta przygotowane przez studio Mojang to propozycja dla wszystkich miłośników popularnej gry. Przewodniki po świecie Minecrafta przeprowadzą początkujących graczy przez wszystkie podstawowe zagadnienia, a zaawansowanym przybliżą bardziej skomplikowane problemy. Lektura obowiązkowa!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję Ci za odwiedziny i dodany komentarz.