sobota, 30 listopada 2019

Moje Wypieki z czekoladą - Wydawnictwo Egmont





Uwielbiam książki kucharskie i wszystkie inne na których są zdjęcia potraw, ciast, ciasteczek, smakołyków.
Nie jestem świetną kucharką więc często korzystam z przepisów właśnie z takich książek czy ze stron internetowych.
Właśnie w poszukiwaniu przepisu na coś pysznego znalazłam blog Pani Doroty Świątkowskiej poświęcony pysznościom i zakochałam się...
Później pojawiły się książki, które postanowiłam mieć w swojej kolekcji i tak rozpoczęła się moja przygoda z fantastycznymi propozycjami wydawniczymi "Moje wypieki"....

Książka jest zbiorem przepisów na wszelkiego rodzaju słodkości. Ma twardą oprawę i przepiękne zdjęcia od których nie mogłam oderwać wzroku.
Każdy z przepisów posiada własne strony wraz ze zdjęciem i dokładnym składem i przepisem krok po kroku jak dany smakołyk wykonać. 
Ta książka zachwyci tych co umieją piec jak i tych dla których jest to czarną magią.
To fantastyczna propozycja na prezent dla bliskich jak i wyjątkowych osób.
Myślę, że ucieszy nie jedno oko i a wykonane przez nas słodkości wzbogacą nasze podniebienie o nowe doznania smakowe.



Moje wypieki z czekoladą

Autorka najsłodszego bloga kulinarnego w całej blogosferze, Dorota Świątkowska, zachęca do kolejnych pysznych eksperymentów w kuchni. „Moje wypieki z czekoladą” przekonają nawet początkujących amatorów cukiernictwa, że piec każdy może – i to naprawdę doskonale! Tym razem autorka bloga „Moje wypieki” proponuje proste przepisy na czekoladowe słodkości na każdą okazję.  

Książka „Moje wypieki z czekoladą” to: 
● ponad 120 przepisów, najpopularniejsze przepisy z bloga mojewypieki.com, ale też nowe, niepublikowane wcześniej; 
● proste i niewymagające dużo pracy różnorodne receptury, np. serniki, ciasta, brownie, pączki, torty, praliny czy musy; 
● propozycje słodkości, do których niepotrzebne są zaawansowane umiejętności cukiernicze i trudno dostępne składniki; 
● wysmakowane, zachwycające zdjęcia Doroty Świątkowskiej.  

W serii „Moje wypieki” autorka słynnego bloga zdradza swoje ulubione przepisy i zachęca do podejmowania kulinarnych wyzwań, które dzięki jej instrukcjom okażą się być w zasięgu każdego miłośnika deserów. 

W serii znajdują się książki kulinarne z wypiekami na różne okazje i wszystkie pory roku – każdy fan pieczenia znajdzie tu coś dla siebie!





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję Ci za odwiedziny i dodany komentarz.