poniedziałek, 7 stycznia 2019

Wydawnictwo Egmont - "Roblox Encyklopedia postaci" i "Roblox Najlepsze Gry przygodowe"





 Jeszcze do niedawna słowo Roblox było dla mnie nieznane. Poznałam go dzięki mojemu synowi, który od kilku miesięcy ogląda filmiki związane z grami.
Na początku musiałam się przyjrzeć temu ustrojstwu by zbadać czy jest to przyjazne dla dziecka w wieku 7 lat. Zaakceptowałam pod warunkiem, że czas spędzony na oglądaniu (niegraniu) będzie ograniczony tygodniowo.

Co to w ogóle jest ten Roblox? Jest to platforma do grania online – to obecnie największe takie miejsce w sieci. Roblox stworzony został przede wszystkim dla dzieci i młodzieży jako miejsce do grania i rozwijania umiejętności w bezpiecznym i przyjaznym środowisku. Zawiera ponad 15 milionów gier stworzonych przez graczy, a dziennie platformę odwiedza 65 milionów graczy z całego świata.

Mój syn dopiero praktycznie poznaje ten świat i traktuje go jako zabawę dlatego też gdy zobaczyłam książki z tej serii postanowiłam, że Krzyś dostanie je na Mikołaja.
Szczególnie, że encyklopedia jest z dodatkiem figurki. To był strzał w dziesiątkę! Moje dziecko było zachwycone tym prezentem, a figurka stała się jego ulubioną zabawką z którą śpi, chodzi do szkoły i bawi się nią codziennie.

"Dla fanów Robloxa - koniecznie sięgnij po tę encyklopedię. Znajdziesz w niej mnóstwo ciekawych informacji o bohaterach ze świata Roblox. 
Jeśli poszukujesz szczegółowych informacji na temat: 
• kreatywnych deweloperów 
• postaci z poszczególnych projektów 
• internetowych gwiazd odwiedzających platformę 
„Roblox. Encyklopedia postaci” zaspokoi twoją ciekawość. 

Dowiedz się więcej o Buck-Eye the Pirate. Ten bezwstydny korsarz ma tyle sekretów, ile skrzyń ze skarbami. Warto je odkryć. Poznaj lepiej sześcienną bizneswoman Brighteyes. Strażniczka katalogu i cesarzowa wszystkich akcesoriów ma naprawdę wiele świetnych pomysłów. A Builderman? Ten pionier Roblox zainspirował miliony do myślenia i tworzenia. Musisz poznać go bliżej. 

Ta książka pomoże ci zgłębić wiele tajemnic postaci z uniwersum Roblox. Nieważne, czy masz na koncie miliony godzin spędzonych na platformie, czy dopiero zaczynasz. „Roblox. Encyklopedia postaci” cię nie rozczaruje. A teraz najważniejsze! Do książki dołączony jest najprawdziwszy Outrageus Builderman. Ta figurka to prawdziwy rarytas!"





Ta książka to wymarzony kompan na każdą ekspedycję do tego świata! 
Dzięki zawartym tu wskazówkom w brawurowy sposób uciekniesz z więzienia, uratujesz Ziemię przed katastrofą nuklearną i wygrasz walkę z przerażającymi bestiami najróżniejszych gatunków – od zombie aż po rekiny. Przewodnik wprowadzi cię w arkana gry i najważniejsze obowiązujące w niej zasady. To absolutna podstawa dla fanów Roblox i dla tych, którzy zaczynają dopiero swą przygodę z platformą. 
 

2 komentarze:

  1. Mój synuś uwielbia przygody z takimi książkami :) Będę musiała rozejrzeć się za tą pozycją. Teraz młodego zainteresowała tablica edukacyjna dla dzieci którą dostał od babci pod choinkę :) Uczy się państw Europy i mówi że jak już się nauczy to będzie podróżnikiem. <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie napisane. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za odwiedziny i dodany komentarz.