wtorek, 1 stycznia 2019

Akademia Mądrego Dziecka - "Moje pierwsze 100 zwierząt" i "Moje pierwsze 100 słów na wsi"





 Książki wydane nakładem Wydawnictwa Egmont to nasze ulubione. Wydawnictwo z każdym miesiącem zaskakuje i zachwyca. Książki są kolorowe, piękne, edukacyjne i z pomysłem.
Tak również jest w przypadku serii Akademia Mądrego Dziecka i tytułami "Moje pierwsze 100 zwierząt"i "Moje pierwsze 100 słów".



Z tej serii wydane są książki  „Moje pierwsze 100 słów”, „Moje pierwsze 100 pojazdów”, „Moje pierwsze 100 słów na wsi”, „Moje pierwsze 100 zwierząt”. Ja dziś opiszę dwie z nich które mamy, ich nazwy podałam w tytule.

Książeczki z tej serii to książki edukacyjne z okienkami. Moje dzieci są w różnym wieku (7,5 i 2,5). Jednak zarówno starszy syn jak i młodsza córka z ogromnym zaciekawieniem i zachwytem przeglądają te książki. Największa frajda była z otwieraniem okienek i ciekawość co tam się znajduje?!
Dzieci chętnie wracają do tych pozycji gdyż ewidentnie im się one nie nudzą!


Te książeczki to nie tylko piękne kolorowe obrazki, zdjęcia czy otwieranie okienka. To masa wiedzy zawarta na ich kartach. Dowiemy się tutaj jak wyglądają i nazywają się zwierzęta, jak nazywają się ich dzieci, jakie odgłosy wydają oraz gdzie żyją, jak mieszkają, jak wyglądają ich domki, jaki mają kolor i fakturę ubarwienia.

My kochamy wieś  i wszystko co się na niej znajduje dlatego też chętnie wybraliśmy książkę o tematyce związanej z wsią. Nazwy maszyn, budynków, zwierzaków tam mieszkających i roślin... Niesamowita edukacja dla dzieci zaserwowana w najlepszym z możliwym wydaniu!
Ogromnie polecam!



1 komentarz:

Dziękuję Ci za odwiedziny i dodany komentarz.