poniedziałek, 8 października 2018

Wydawnictwo Egmont - Kubuś i przyjaciele - Mala księga mądrości Kubusia





Jak zamawiałam książkę "Mała księga mądrości Kubusia" to nie zdawałam sobie sprawy, że zrobi ona na mnie tak ogromne wrażenie.
Znany mi od dziecięcych lat Kubuś Puchatek zawsze kojarzył mi się z żółtym misiem, którego największym przysmakiem jest miód.  Oglądając bajkę śledziłam historie Kubusia i jego przyjaciół jednak nigdy nie wsłuchiwałam się w mądrości jakie mieli do przekazania.
Dopiero ta książka uświadomiła mi jak wiele dobrego słowa niesie ze sobą historia Kubusia Puchatka i jego przyjaciół ze Stuwiekowego Lasu. 

Książka jest przeurocza. Na kartach zawarto cytat wraz z ilustracją.
Niektóre cytaty są śmieszne, inne chwytają za serce jednak każdy z nich niesie przesłanie i życiową mądrość. Książkę czyta się szybko i z uśmiechem na twarzy.
Jest to jedna z niewielu książek, która tak mocno trafiła w moje serduszko.
I nie piszę o niej jako o książce dla dzieci, a dla dorosłych. Warto przysiąść na chwilę, poczytać, pomyśleć...





2 komentarze:

  1. Świetna książeczka! Muszę taką zamówić dla swojego dziecka ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. takie blogi to z przyjemnością sie czyta :>

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za odwiedziny i dodany komentarz.