środa, 5 września 2018

Wydawnictwo Egmont - Jak ułożyć kostkę Rubika?





 Od dawna fascynowała mnie kostka Robika. Jako dziecko próbowałam ją ułożyć u mojego kuzyna. Ani mnie ani jemu, ani tak naprawdę nikomu z naszej rodziny nie udało się jej ułożyć do końca.
Ja nigdy swojej kostki nie miałam, ale mój syn już kilkukrotnie prosił mnie bym kupiła mu te kostkę.
Muszę to zrobić gdyż teraz mam w domu poradnik, z którego możemy skorzystać podczas układania tej kostki.

Nakładem wydawnictwa Egmont została wydana książka - poradnik "Jak ułożyć kostkę Rubika?"
Jest to poradnik, w którym zamieszczono algorytm i wszelkie podpowiedzi dotyczące prawidłowego układu kostki.
Całość została wzmocniona ilustracjami dzięki którym będzie łatwiej zrozumieć i ułożyć tę kostkę.
Ta książka to świetny instruktaż dla osób interesujących się układaniem kostki. Zarówno dla tych,którzy już ćwiczą układanie jak i dla tych, którzy dopiero zaczynają swoją przygodę z kostką.



1 komentarz:

Dziękuję Ci za odwiedziny i dodany komentarz.