niedziela, 28 stycznia 2018

COCO - Kocham ten film i Meksykańska Maskarada - Wydawnictwo EGMONT





Kiedy w moje ręce trafiły książki "COCO Kocham ten film" oraz "COCO. Meksykańska Maskarada" to powiem Wam, że nie byłam nimi zachwycona. Tak samo mój syn Krzyś przejrzał je i nie widziałam w jego oczach tej miłości, którą nie raz zdążyłam zaobserwować gdy trzymał w dłoni swą ulubioną książkę.
Jednak pewnego dnia mój Krzyś przyszedł z przedszkola i mówi mi, że cała "zerówka" wybiera się na COCO i on też chce iść.
Pech chciał, że Krzyś zachorował i tydzień spędził w domu z podwyższoną temperaturą. Cały czas marudził, że dzieci poszły do kina na COCO, a on znów nie był przez chorobę.
Postanowiłam wynagrodzić mu czas choroby wspólnym wypadem do kina na ten film.




Mojemu synkowi film się podobał jednak jako sześciolatek nie wyciągnął z tego filmu tyle co ja.
Popłakałam się chyba z 10 razy, pośmiałam się, przemyślałam kilka rzeczy...
Film głęboko łapie za serce szczególnie osoby, którym odeszli najbliżsi....
Film jest bardzo pięknie zrobiony, jest mądry. Myślę, że każdy z nas nie zależnie od wielku czy płci powinien go zobaczyć.
Piękne, kolorowe obrazy, wspaniały kult zmarłych jaki możemy zaobserwować dzięki rodzinie głównego bohatera. Zupełnie inna kultura i zachowania.
Jestem zafascynowana do dzisiaj mimo, że od naszego pobytu w kinie minęło już kilka dobrych tygodni....




Od czasu gdy oglądaliśmy film zarówno ja i Krzyś inaczej patrzymy na książki z filmu COCO.
Dzięki temu filmowi wiemy tak naprawdę o co w tym chodzi.
Książki przedstawiają sceny z filmu, odzwierciedlają obrazy i przepiękne kolory. Tekst jest streszczeniem filmu więc możemy się dowiedzieć w skrócie o co tak naprawdę w tym filmie chodzi.



Dodatkowo w książce "Meksykańska Maskarada" mamy w środku prezent jakim są maski głównych bohaterów filmu! Możemy je wyciągnąć, zawiązać sznureczek czy gumkę i nałożyć na twarz. Idealny pomysł na bal maskowy i karnawał!

Książki z serii COCO to fantastyczny prezent dla osób, które pokochały ten film!



3 komentarze:

  1. uwielbiam książeczki dla dzieci! zapraszam do mnie! https://gibobobasy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Trochę straszne te książeczki :) Ale na pewno będą ciekawe dla starszego dziecka

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj, oj! Trochę makabryczne te postacie... Jednak ja muszę ostrożnie z takimi książeczkami.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za odwiedziny i dodany komentarz.