niedziela, 14 stycznia 2018

Basia - Wielka księga przygów - Wydawnictwo EGMONT





 Basia - na to imię mój syn reaguje z uśmiechem. Od lat czytamy przygody jego rówieśniczki Basi, która stała się ulubioną koleżanką, przyjaciółką i inspiracją do zabawy dla moich dzieci.
Ola jeszcze mała ale już kilka razy zdarzyło się, że przed spaniem spośród książek wybrała właśnie przygody Basi i przyniosła je do łóżka do poczytania. Krzyś wybiera już świadomie. Często wraca do starych opowieści.


Ja osobiście również polubiłam przygody Basi i jej rodziny. Porównuję ją czasem do naszej rodziny, w której dzieją się podobne sytuacje. I to w książkach z tej serii jest najfajniejsze, że to opowieści o normalnej rodzinie i sytuacjach z życia widziane i opowiadane z perspektywy małej, kilkuletniej bohaterki.


Książka "Basia. Wielka księga przygód" wydana nakładem Wydawnictwa Egmont to zbiór kilku wcześniej wydanych opowiadań o Basi w jednym egzemplarzu. Świetna sprawa dla miłośników Basi oraz dla dzieci, które nie poznały jeszcze jej przygód.

Tak wydana "Basia"jest fajnym rozwiązaniem gdyż czytając dzieciom opowieści mamy je w jednym egzemplarzu. Te same ilustracje, te same przygody tylko jeden egzemplarz wydany w średnio miękkiej, pięknej okładce.
Ja jestem na tak! 
A Wy?
Lubicie przygody Basi?




3 komentarze:

  1. bardzo fajnie zilustrowana książka! zapraszam do mnie https://gibobobasy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Basia jest rewelacyjna! Uwielbiam tak ja jak i pierworodna, drugorodnemu jeszcze wszystko jedno :) Mamy wszystkie tomy Wielkiej księgi i czekam na kolejne... Choćby mi dzieciaki wyrosły zupełnie z takiej literatury będę kupowała do śmierci! To jest wszystko takie prawdziwe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. BASIA to wielka przyjaciółka całej naszej rodzinki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za odwiedziny i dodany komentarz.