poniedziałek, 30 października 2017

Wydawnictwo Egmont - Bajeczka z modelem - My Little Pony




 Nasza książkowa biblioteczka wzbogaciła się o kolejne nowości z kucykami My Little Pony.
Tym razem po premierze filmu przyszła pora na książki i to nie byle jakie!
Wydawnictwo Egmont tym razem zaskoczyło nie tylko mojego syna ale i mnie pomysłowością i kreatywnością wydając książeczki z dodatkiem figurki ulubionego kucyka i modelami do samodzielnego złożenia.

Bajeczki z modelami to świetne aktywizujące książeczki. W środku znajdziemy krótką bajkę z ulubionym kucykiem, oraz wkładkę z modelem do samodzielnego złożenia.
Mój 6-letni Krzyś nie potrafił samodzielnie złożyć tych modeli. Potrzebował mojej pomocy. Przyznam szczerze, że i ja miałam niewielki problem, ze złożeniem tego modelu mimo iż do książeczki załączono instrukcję. Jednak daliśmy radę a wykonane dzieło posłużyło Krzysiowi do zabawy. Dodatkową atrakcją jest to, że złożony model można pokolorować tak jak tylko dziecko sobie zamarzy.
Jednak najwspanialszą atrakcją książeczek są figurki kucyków z brokatowymi grzywami.
Bardzo fajnie wykonane, solidne, w sam raz do małej dziecięcej rączki.
Figurki upodobała sobie nasza 1,5 roczna Ola. Przez pewien czas była z nimi nierozłączna. Nadal bardzo często po nie sięga podczas zabawy.

Bardzo fajne książeczki. Krzysiowi spodobały się modele do składania i ciągle prosi o nowe!
Już wiem co mu kupię na Mikołaja :)
 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję Ci za odwiedziny i dodany komentarz.