czwartek, 9 marca 2017

58 urodziny Barbie - informacja prasowa



Wszystkiego najlepszego Barbie®!

Ulubienica dziewczynek, najsłynniejsza lalka świata, ikona stylu i nieustraszona poszukiwaczka przygód – Barbie – właśnie dziś kończy 58 lat. Od ponad pół wieku inspiruje, motywuje do spełniania marzeń i nieustannie udowadnia, że nie ma rzeczy niemożliwych. Jaki był dla niej miniony rok? Pełen nowych wyzwań i ról, w których świetnie się odnalazła! Z najlepszymi życzeniami dla Barbie, podsumowujemy ostatnich 12 miesięcy z jej życia.

Ubiegły rok był przełomowym momentem w życiu Barbie – czasem na naukę, rozwijanie swoich zainteresowań, realizację nowych odważnych pomysłów. W ciągu ostatnich kilku miesięcy Barbie zdobyła nowe umiejętności, jeszcze bardziej zaangażowała się w budowanie relacji między rodzicami i dziećmi, rozwinęła swój zmysł modowy, wcielając się w rolę projektantki, ale przede wszystkim zyskała nowy wizerunek zewnętrzy, by podarować nowe możliwości zabawy dzieciom na całym świecie.

NOWE SYLWETKI
  Chyba nie ma na świecie osoby, która nie odróżniłaby Barbie od innych lalek na półce sklepowej. Zawsze piękna i idealnie ubrana dumnie pozuje w coraz to nowych stylizacjach. Jako ikona stylu nieustannie dopasowuje się do zmieniających się trendów. Nowość, którą wprowadziła, prezentując kolekcję lalek Barbie Fashionistas® 2016 wzbogaconą o trzy nowe sylwetki – wysoką, krągłą i drobną, okazała się prawdziwym przełomem w świecie mody. Teraz dziewczynki mogą wybierać spośród 33 nowych lalek odzwierciedlających różne kanony piękna dzisiejszych czasów. Wyróżniają się one nie tylko figurą, ale także karnacją, kolorem oczu, włosów czy rysami twarzy, odzwierciedlając różne typy urody z każdego zakątka globu i przekonując, że piękno tkwi w różnorodności.

DWIE POLSKIE KOLEKCJE MODOWE
Barbie, wiedząc, jak ważnym elementem życia jest dla kobiet moda, we współpracy z polskimi projektantami stworzyła dwie linie ubrań – dla młodych wielbicielek lalki oraz dla ich mam. W sieci sklepów Reserved pojawiła się limitowana kolekcja ubrań i akcesoriów dla dzieci sygnowana logo Barbie. Wśród projektów z jej wizerunkiem znalazły się m.in. wygodne T-shirty, leginsy oraz szereg akcesoriów, które pozwoliły dziewczynkom zarówno ubrać się zgodnie z najnowszymi trendami, jak i czuć się swobodnie podczas zabawy i aktywności fizycznej. Inspiracją do stworzenia sportowej kolekcji ubrań dla dzieci były nowe modele wysportowanych, elastycznych lalek Barbie Made to Move™.


Aby podkreślić, że Barbie pamięta o swoich dorosłych fankach, marka wzięła udział w projekcie dedykowanym wszystkim kobietom, które może i przestały już bawić się lalkami, ale odnajdują przyjemność w zabawie… modą! Dowodem na to są współpraca Barbie z marką BIZUU i linia ubrań, na których widnieje wizerunek lalki oraz printy inspirowane logiem kultowej bohaterki zabaw. Kolekcja, która nie tylko odświeży szafę, ale również pozwoli zaszaleć z kreowaniem nowego indywidualnego stylu na nadchodzący sezon składa się m.in. z płaszczy, kurtek typu bomberjacket, swetrów, bluz czy dzianinowych sukienek i t-shirtów.


NOWE POZYCJE W CV
Ostatni rok stanowił dla Barbie wyjątkowy czas odkrywania nowych talentów i wchodzenia w coraz to inne role społeczne, czym kolejny raz udowodniła, że jeżeli czegoś mocno pragniesz, nic nie stoi na przeszkodzie, aby to osiągnąć. Na dużym ekranie Barbie zadebiutowała więc jako specjalistka do zadań specjalnych i programistka-mistrzyni kodowania przy okazji premier filmów „Barbie Tajne Agentki” oraz „Barbie w Świecie Gier”. Poleciała także w kosmos jako główna bohaterka filmu „Barbie Gwiezdna przygoda” z międzygalaktyczną misją ratowania gwiazd. Na Ziemi też jednak pokazała, co potrafi, sprawdzając się w jednym z najbardziej odpowiedzialnych zawodów na świecie. Barbie po raz pierwszy została prezydentką i wiceprezydentką!




ZAANGAŻOWANIE TATUSIÓW W ZABAWĘ LALKAMI
  Ulubiona bohaterka dziewczęcych zabaw zrobiła także ukłon w stronę ojców, udowadniając, że również oni mogą świetnie bawić się lalkami, a dzięki spędzaniu czasu z córką budować głębszą relację i wspierać je w realizacji najskrytszych marzeń. Kampania, która rozpoczęła się w lutym bieżącego roku, ma na celu podkreślenie istotnego miejsca ojców w życiu dziewczynek i uświadomienie, że zaangażowanie w wymyśloną przez córki zabawę przyczynia się do rozwoju społecznego, intelektualnego i emocjonalnego w prawdziwym życiu dzieci.

58-letnia Barbie wchodzi w kolejny rok życia z tą samą pozytywną energią oraz głową pełną nowych, odważnych pomysłów, podkreślając hasło, które nieustannie motywuje ją do działania: „Możesz być kim chcesz!”.

1 komentarz:

Dziękuję Ci za odwiedziny i dodany komentarz.