wtorek, 22 listopada 2016

"Minecraft. Rocznik 2017" Mojang - Wydawnictwo EGMONT



Książkę Minecraft zamówiłam z ciekawości dla Krzysia.
Szczerze mówiąc nie wiedziałam co to jest i co zamawiam.
Jak się okazało zamówiłam dość solidnie wydany przewodnik po grze komputerowej.

Pewnie wszyscy znają tę grę. Wszyscy oprócz mnie. Dla mnie to totalna nowość.
Między czasie dowiedziałam się, że gra Minecraft jest bardzo znana. Ma wielu swoich zwolenników.
Gra przypomina układankę z klocków. Można zbudować w niej praktycznie wszystko. Od małych i nie skomplikowanych budowli po duże gabarytowo konstrukcje.
Gracz sam może kreować co się wydarzy przez co gra staje się bardzo wciągająca.





Wydawnictwo EGMONT wychodzi na przeciw graczom wydając już kolejną książkę z tej serii.
Książka pełni funkcję przewodnika po grze by ta stała się bardziej zrozumialsza dla gracza.
Książka pokazuje jak powstała gra. Można tu podziwiać wspaniałe budowle innych graczy.
Książka zawiera wskazówki jak przetrwać w grze, jaką przyjąć strategię. 

Książka będzie wspaniałym prezentem dla fanów gry.
Jest bardzo dobrze wydana, Piękna i twarda okładka, duże strony, kolorowe obrazki.
Wiele cennych wskazówek, rozwiązanie problemów i przewodnik. To tutaj znajdziemy.

Dla mojego 5-latka książka jest zbyt trudna, ponadto nie miał i nadal nie ma on pojęcia o tej grze więc książka nie stała się jego ulubioną.
Pooglądał obrazki i nic dla siebie w niej nie znalazł. Zdecydowanie jest to pozycja dla starszych dzieci i nie lada gratka dla fanów gry!

Wydawnictwo: Egmont

Oprawa: twarda

Format: 216 x 285 mm

Liczba stron: 72

Kategoria wiekowa: 13 - 16 lat

Rok wydania: 2016

Cena: 26,99 zł

Do kupienia: Sklep Egmont


1 komentarz:

Dziękuję Ci za odwiedziny i dodany komentarz.