niedziela, 27 listopada 2016

Blogosfera Canpol Babies - Butelka i sterylizator parowy



Moja córeczka Ola kończy ósmy miesiąc życia. Świetnie się rozwija, a ja jako mama pragnę jej w tym dopomóc dlatego też szukam produktów, które będą wspomagać jej rozwój.
Na blogosferze Canpol babies ogłoszono nabór na testerów butelki i sterylizatora parowego.
Moja Ola jeszcze karmiona jest piersią, ale już chcę nauczyć ją picia mleka z butelki i powoli kończyć karmić piersią. Dlatego nowa butelka i sterylizator przyda nam się bardzo.
Powalczymy o ten świetny zestaw :)

 Canpol babies to marka, która jest otwarta na współpracę z blogującymi mamusiami i zorganizowała dla nich szczególne miejsce zwane blogosferą.
Postanowiłam dołączyć i do tego grona i zgłosiłam mój blog do akcji testerskiej by mieć szansę na przetestowanie wspaniałych produktów.

Trzymajcie za mnie kciuki!

W tej edycji jest do zdobycia 30 zestawów butelka+sterylizator.
 
 
Z radością biorę udział i polecam do przyłączenia się do Blogosfery Canpol Baby.
Wiążę nadzieję z tym, że będę mogła razem z innymi rodzicami testować produkty Canpol Babies.

Blogosfera Canpol babies TUTAJ

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję Ci za odwiedziny i dodany komentarz.