niedziela, 13 grudnia 2015

Humory Hipolita Kabla - Wydawnictwo ADAMADA

Razem z moim Krzysiem żyjemy w świecie książek dla dzieci. On 4,5 letni chłopiec poznaje wspaniały świat jaki przedstawiają książki dla dzieci, ja dzięki nim wracam w lata mojego dzieciństwa kiedy to moja mama czytała mi książki i baśnie.
Pamiętam jak wtedy pracowała moja wyobraźnia. Jakie obrazy powstawały w mojej głowie.
Niezapomniane przeżycia...



Teraz czytam książki mojemu synkowi i wierzę w to, że kiedyś on będzie miał podobne wspomnienia do moich...

Mój syn lubi książki ilustrowane. Ogląda obrazki, dopatruje się w nich szczegółów takich jakie moje oko nie dostrzega. Takie są też książki wydane przez Wydawnictwo ADAMADA.
Świetne obrazki znajdują się w książce "Humory Hipolita Kabla".
Jest to książka skierowana do takiej grupy wiekowej w jakiej jest mój Krzyś.



Jest to książka o pewnym psie Hipolicie Kablu, któremu zawsze z pomocą przychodzi przyjacielski kot Alojzy Kocioł. Przyjaciele razem robią wiele rzeczy.
Pies Hipolit ma słabość do serdelków.
Razem z kotem przeżywają kilka ciekawych przygód, które w książce podzielone są na rozdziały.
Dzięki temu żywiołowy kilkulatek nie zdąży się znudzić.

Ilustracje w książce są wyjątkowe. Wykonała je Pani Grażyna Rigall.
Mimo, że utrzymane w ciemniejszych tonacjach wnoszą w to wydanie coś co sprawia, że całość wygląda niebagatelnie i wyjątkowo.
Mogę się nawet pokusić o stwierdzenie, że ilustracje mimo zwyczajności okraszone są nutką magii.



2 komentarze:

Dziękuję Ci za odwiedziny i dodany komentarz.