niedziela, 20 grudnia 2015

Gra planszowa KRÓLEWSKI KUCHARZ

Są gry w które chce się grać godzinami. Są gry, które są ciekawe, pouczające i warte uwagi.
Taka właśnie jest gra "Królewski Kucharz", którą mój syn otrzymał jako prezent od naszych dobrych znajomych.
Krzyś jest nią zafascynowany! Kto by pomyślał, że wątek kulinarny tak go zauroczy, że będzie chciał "gotować" potrawy dla całej naszej rodziny!
Chyba rośnie mi w domu nowy MasterChef.




Zacznę od tego, że gra ma wspaniałe wydanie. Wszystkie elementy dopracowane w najmniejszym szczególe. 
Jest to gra można by powiedzieć mająca swoją historię, z duszą, którą przekazaną przez jej autorów.
Są oni również uczestnikami tej gry i występują pod postaciami Dobrej Wróżki Inessy i Złego Kucharza Mariusza, których spotkacie TUTAJ

To teraz przedstawię Wam zawartość gry Królewski Kucharz:

Twarde i porządne pudełko mieści:
-1 plansza główna "Królewskie Spiżarnie'
- 4 "planszetki" uczestników
- 20 kart Królewskich Dań
- 150 żetonów:składniki- jasny beż(109szt.), przyprawy- zielony(21 szt.), sposoby przyrządzania- czerwony(20 szt.)
- instrukcja wraz z przepisami
 oraz
- Czapkę Kucharza i Insygnia Kucharza



Jak się gra w tę grę?
Wszystko dokładnie opisano w instrukcji jaką stanowi załączona książeczka z przepisami.
Nie jest to maleńka instrukcja przedstawiona na jednej karteczce lecz porządna instrukcja z której się sporo dowiecie.
W zależności od wieku graczy oraz znajomości języka angielskiego każdy dostosuje grę do swoich umiejętności. 
Mój syn oczywiście wymyślił sobie również swój sposób grania w Królewskiego Kucharza.
Dziecko ma wyobraźnię co bardzo mnie cieszy.




Ta gra to mój kolejny pomysł na wspaniały prezent dla dziecka, nastolatka czy nawet dorosłego miłośnika kuchni i kucharzenia!
Przepięknie wydana, starannie i estetycznie.
Na pewno się przy niej nie znudzicie. Jeśli mój 4,5 letni syn sobie w nią radzi znaczy to o tym, że można dostosować ją do wieku gracza.
Gra uczy, rozwija wyobraźnię, zachęca do gotowania. Mój synek lubi ze mną kucharzyć w kuchni.
Tym bardziej cieszy się mogąc przygotować coś dla mnie za pomocą gry Królewski Kucharz.

Gra warta polecenia!


1 komentarz:

  1. Super gra, może w maluszku zaszczepić miłość do gotowania... a w niejadku nawet do jedzenia.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za odwiedziny i dodany komentarz.