sobota, 28 marca 2015

Zestaw kreatywny Street Drifting – malowanka, szablony, naklejki

Mój Krzyś uwielbia naklejki! W ubiegłym roku kupiłam mu kilka malowanko wyklejanek. Naklejki zamiast w malowance wylądowały na lawie w pokoju. Do tej pory niektóre z nich się tam znajdują, tylko ława zmieniła miejsce z dużego pokoju na pokój Krzysia.

Teraz Krzyś jest starszy i mądrzejszy, pięknie wykleja naklejki na swoje miejsca w książkach. Dlatego ponownie sięgamy po kolejne malowanko-wyklejanki. 
Niedawno znalazłam dla niego coś bardzo ciekawego. Typowa malowanka z naklejkami i szablonami dla chłopca! 

Zestaw kreatywny Street Drifting sklada się z kilku szablonów, błyszczących naklejek oraz z kartek papieru, na których są nadrukowane zarysy aut. Krzyś może wyklejać, dzięki szablonom rysować róźne wzory i kolorować.
To taki mały zestaw projektanta, który doskonale rozwija wyobraźnię i zachęca do tworzenia.

Zestaw nabyłam w sieci EMPIK







4 komentarze:

  1. Moja córka uwielbiała takie zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super sprawa! Autka cieszą chłopców, ale pewnie są i bardziej dziewczęce propozycje. Chociaż moja córeczka by nie pogardziła. Mając starszego brata - nie ma wyjścia - musi polubić samochody jeśli chce się z nim bawić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super sposób na zainteresowanie malucha :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy produkt, muszę kiedyś kupić te naklejki dla mojego dziecka. Słyszałam też, że istnieją na rynku firmy oferujące druk naklejek samoprzylepnych. Osoby decydujące się na skorzystanie z ich usług mogą zlecić wydruk samodzielnie zaprojektowanej grafiki. Takie gadżety są więc bardzo oryginalne.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za odwiedziny i dodany komentarz.