wtorek, 20 sierpnia 2013

Zestaw Artzooka! dla mojego synka czy dla mnie?

Na spotkaniu blogerek otrzymałam od firmy LIME  "dziwny" zestaw z taśmami marki Artzooka!



Artzooka! Jest to zestaw przeznaczony dla dzieci powyżej 5 roku życia, a mój syn ma dopeiro 2 lata. Czy podołał zadaniu,  czy zabawa z tym zestawem zainteresowała go? Kto z nas się lepiej bawił? Jesteście ciekawi? Jeśli tak to oczywiście zapraszam do poczytania.

Zestaw ten znajduje się w tekturowej teczce, do której dołączono kolorowe taśmy w pięciu różnych kolorach. Wzory na taśmach imitują różne powierzchnie i tekstury np kamienie.
W zestawie znajdziemy również kilka kolorowych plansz - podkładów, na których to możemy wyżyć się twórczo za pomocą dołączonych do zestawu naklejek i wyżej opisanych kolorowych taśm.


 Podkładowych plansz jest kilka sztuk. Na jednej z nich jest np biegnący, niebieski pies, na innej krajobraz.


Załączone taśmy w ilości 5 sztuk imitują zieleń, wodę bądź kamienie. 
Taśmy w dotyku są gładkie. Można rwać je na kawałki, niekoniecznie odcinać nożyczkami na roste paski.



Do zestawu załączono również naklejki. Jest to bardzo istostny element tego produktu gdyż za pomocą tych naklejek "malujemy" nasz krajobraz.
Tutaj już widać jak mały twórca wybiera sobie konkretne naklejki.



No i teraz przejdźmy do sedna. Jak zestaw przeznaczony dla dziecka powyżej 5 roku życia testował 2 letni Krzyś.
Powiem Wam, że od bardzo dawna nie widziałam w moim dziecku tyle radości i zaangażowania w nauko-zabawę co podczas wyklejania zestawu Artzooka.
Oczywiście pomagałam mojemu dziecku poczatkowo przyklejając naklejki, początkowo wskazując w jakim miejscach ma przykleić rybkę bądź owieczkę. Pomagałam mu w targaniu taśm jednak pozwoliłam mu również na jego twórcze wyklejanki.



Byłam pod wrażeniem gdy prosto nakleił drzewko, gdy wiedział jak ma nakleić taśmy, a przy tym widziałam ile sprawiło mu to radości. Mój synek był dumny, że może przyklejać naklejki sam w miejscach gdzie chce tworząc nowy obrazek. A ja byłam dumna z jego samodzielności.

Nie zdawalam sobie sprawy, że tak dobrze poradzi sobie z manulanym zadaniem. Że jego dwuletnie paluszki potrafią już tyle zdziałać. Odklejać, naklejać pokazując przy tym swoją zwinność.


Tak mniej więcej wyglądało nasze dzieło w momencie gdy mama wskazywała synkowi gdzie ma przyklejać naklejki. Żałuję, że nie zrobiłam zdjęcia gdy powstał obrazek w wykonaniu Krzysia gdy puścił wodze fantazji, a mama nie wskazywała miejsc do przyklejania.

Na dzień dzisiejszy pozostale karty z naklejkami schowałam. Myślę, że już niebawem wyciągnę kolejną z kart i znów będziemy tworzyć nową kompozycję. Synkowi się to bardzo podobało. Nawet ja nie sądziłam, że taka nauka przez zabawę tak go zafascynuje, i że zestaw dla 5 letniego dziecka zaciekawi 2 letniego malucha! Jestem zadowolona z tego produktu bo widzę jak przypadł do gustu mojemu dziecku.

 

Naklejki i taśmy można rónież wykorzystać na inne sposoby np dekorując nimi stronę swojego ulubionego notesu bądź kalendarza, pamiętnika czy nawet zeszytu szkolnego. 
Pod spodem ozdobiony pojemnik na kredki.



8 komentarzy:

  1. fajne to :) u mnie dziewczyny by pewnie oszalały z radości

    OdpowiedzUsuń
  2. Strasznie mi się podoba ten zestaw. Już widzę jak moja córeczka tworzyć różne dzieła. A że trochę na wyrost - przecież możemy to robić wspólnie. Nam, mamom, też się należy trochę frajdy.

    OdpowiedzUsuń
  3. my uwielbiamy zabawy z ArtZooka :) świetna zabawa dla całej rodzinki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. masz rację można się świetnie bawić z tym zestawem. Jak synek podrośnie na pewno wypróbujemy inne ich produkty.

      Usuń
  4. My uwielbiamy manualne i kreatywne zabawy. Nie przypuszczałam, że te taśmy mogą sprawić tyle frajdy ;) Zdolny Krzyś!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Milka uwielbia takie wyklejanki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za odwiedziny i dodany komentarz.