wtorek, 23 lipca 2013

Podaruj dziecku 100% natury!

Ehhh i taki sentymentaly pościk sprzed roku dokładnie. Ale ten czas szybko biegnie..
Długo zwlekałam z napisaniem recenzji Beloved. Jenak dziś jest odpowiedni dzień z tego względu, że przesyłka była dla mojego synka, a on ma dzisiaj swoje pierwsze urodziny:)



BELOVED przygotowało dla mojego synka ubranka wykonane z 100% naturalnej bawełny organicznej.

Kilka słów o firmie Beloved pochodzących ze strony www:
BELOVED to nowa marka ubranek dziecięcych na polskim rynku. Jest w 100% polską firmą oferującą najwyższej jakości odzież dla dzieci uszytą z materiałów ekologicznych: kolorowej bawełny organicznej, naturalnie niebielonej bawełny organicznej oraz wiskozy bambusowej splecionej z bawełną organiczną.

Celem jest zarówno dbałość o zdrowie Dzieci jak i zwiększenie świadomości ekologicznej Rodziców którzy zajrzeli na stronę Beloved. 
Warto bowiem wiedzieć w co ubieramy siebie i nasze Dzieci. Warto wiedzieć jak nawet niewielka zmiana naszych działań, może pozytywnie wpłynąć na otaczający nas świat.

Przesyłka od firmy Beloved sprawiła mi wiele radości. Strasznie na nią czekałam bo mój synek nie miał nigdy takich ubranek.
Jak otrzymałam przesyłkę to prawie skakałam z radości:)
Ubranka znajdowały się w kartonowym pudełeczku, przełożone papierem, pięknie ułożone. W pudełku znajdował się również list od firmy Beloved, w którym ku mojemu zaskoczeniu zespół Beloved składa mojemu synkowi życzenia z okazji pierwszych urodzin i przekazał mu prezent - body z krótkimi rękawkami!

Ubranka jakie otrzymaliśmy od Beloved to:
1)Rampers w kolorze bezchmurnego nieba


Od producenta:
-rampers bez stópek z długimi rękawami
-100% naturalnie kremowa (niebielona) bawełna organiczna
-ubranko uszyte z przędzy której jakość potwierdza certyfikat GOTS
-w kolorze kości słoniowej z niebieskimi rękawami
-bawełna w niebieskim kolorze (rękawy + lamówki) - farbowana barwnikami ----certyfikowanymi przez GOTS
-raglanowe rękawy (szyte po skosie)
-łatwe ubieranie ubranka dzięki dwóm napom umieszczonym na przodzie ubranka
-napy w kolorze lamówek
-nadruk na przodzie ubranka: 100% beloved baby
-bezpieczne bezniklowe napy japońskiej firmy YKK
-rozpięcie w kroku na napy ułatwia przewijanie dziecka
-idealne dla dzieci samodzielnie chodzących
-informacja o rozmiarze nadrukowana na wewnętrznej stronie ubranka
-płaskie szwy zastosowane w ubranku nie uciskają delikatnej skóry dziecka
-brak metek wszytych wewnątrz ubranka gwarantuje wysoki komfort noszenia
-ubranko uszyte z wyjątkową starannością i dbałością o detale
-zewnętrzna wszywka z logo
-dostępny rozmiar: 6-12m, 12-18m


2)Body z krótkimi rękawkami w kolorze słodkiej mandarynki



Od producenta:
-body z krótkim rękawem
-100% naturalnie kremowa (niebielona) bawełna organiczna
-ubranko uszyte z przędzy której jakość potwierdza certyfikat GOTS
-w kolorze kości słoniowej z pomarańczowymi rękawami
-bawełna w pomarańczowym kolorze (rękawy + lamówki) - farbowana barwnikami -certyfikowanymi przez GOTS
-raglanowe rękawy (szyte po skosie)
-łatwe ubieranie ubranka dzięki napom prowadzonym wzdłuż rękawa
-napy w kolorze rękawów kontrastowo wyrózniajace się na kremowym tle
-nadruk na przodzie ubranka: 100% beloved baby
-bezpieczne bezniklowe napy japońskiej firmy YKK
-informacja o rozmiarze nadrukowana na wewnętrznej stronie ubranka
-płaskie szwy zastosowane w ubranku nie uciskają delikatnej skóry dziecka
-brak metek wszytych wewnątrz ubranka gwarantuje wysoki komfort noszenia
-ubranko uszyte z wyjątkową starannością i dbałością o detale
-zewnętrzna wszywka z logo
-dostępny rozmiar: 0-3m, 3-6m, 6-12m, 12-18m


Z pudełka z ubrankami wydobywał się bardzo przyjemny zapach, który czuć było w całym pokoju. W liście od Beloved przeczytałam, że właśnie tak przyjemnie pachnie bawełna organiczna. Wyciągając ubranka z pudełka, dotykając ich poczułam ich delikatność. Są takie mięciutkie i miłe w dotyku. Moją uwagę zwróciło również to, że nie mają wszytych metek, które zawsze wycinam aby nie przeszkadzały mojemu synkowi. W ubrankach od Beloved, które dostałam metki przypięte były na agrafkach.


Moją uwagę zwróciły również szwy na ubranku. Ubranka wykonane są bardzo starannie, szwy są miękkie, napki są w takich miejscach, że nie przeszkadzają dziecku i nie powodują odgnieceń na delikatnej skórze.


Ubrana są piękne, miękkie, pachnące,naturalne...


Nie każdy wie jaką drogę przechodzą nasze ubrania, iloma substancjami chemicznymi muszą być nasączane aby wyglądały tak jak wyglądają gdy je nosimy. Nie każdy wie, że aby uzyskać biały kolor bawełny musi ona być poddana chemicznemu wybielaniu inaczej miałaby brzydki kolor i podczas nakładania farby nie uzyskałaby zamierzonego kolorystycznie efektu. Takie ubrania właśnie my nosimy i nasze dzieci, które mają skórę cieńszą kilka razy od naszej.
Ja zawsze kupując nowe ubranie piorę je przed nałożeniem. Kilka razy zdarzyło się, że ubranie farbowało - tak było nasączone farbą. Ubranek od Beloved przed pierwszym założeniem synkowi nie prałam!



Prałam ubranka od Beloved już kilka razy i nie tracą swojego fasonu, utrzymują kolor, i jak wyschną mam wrażenie, że nadal pachną bawełną organiczną.

Informacja od producenta jak prać ubranko Beloved:
Jak prawidłowo dbać o ubranka z bawełny organicznej by na dłużej zachowały swoją miękkość i delikatność?

Oto kilka cennych wskazówek:

-zalecane pranie ręczne lub w pralce automatycznej – program dla tkanin delikatnych
-prać w temperaturze max 30°C
-nie chlorować
-nie czyścić chemicznie
-nie suszyć w suszarce
-suszyć w stanie rozwieszonym w cieniu, nie wystawiać wilgotnego materiału na bezpośrednie działanie słońca
-prasować w niskiej temperaturze, max 110°C



Ubranka od Beloved idealnie nadają się dla dzieci z problemami skórnymi.



Pragnę zachęcić wszystkich do odwiedzenia strony internetowej Beloved =>TUTAJ oraz zapoznania się z asortymentem. Jeżeli chcecie sprawić dziecku prezent i nic Wam nie przychodzi do głowy to ja jako mama radzę kupić właśnie takie ubranko. Prezent będzie praktyczny, pachnący, wygodny i przede wszystkim zdrowy dla dziecka!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję Ci za odwiedziny i dodany komentarz.