wtorek, 23 lipca 2013

Lalka Polek od Lalanki - opinia

Dziś opowiem Wam o Polku. Polek to szmaciana lalka mojego synka.

Pochodzi on z krainy lalki Lalanki.
Na początek kilka słów o Polku.



Na stronie Lalanki czytamy:


Polek jest ręcznie szytą lalą, kolegą Lalanki. Jest rezolutny i jest świetnym kompanem każdej zabawy!
Jest zrobiony z bawełny, z tych samych certyfikowanych materiałów co Lalanka. Jego historia opisana jest zabawnie w książeczce "Zimowe opowieści", to on bowiem dołączył do rodziny Dziewczynki za sprawką... Świętego Mikołaja :)

Polek w specjalnej, zimowej cenie: 125 zł
Cena standardowa 140 zł.

Nasz Polek przyjechał do nas wraz z dwoma książeczkami o przygodach Lalanki.


Jest już z nami kilka miesięcy. Zabieraliśmy go wszędzie. Na zimowe i letnie wycieczki, spacery i wyjazdy.



W domu Polek jest tłamszony przez synka. Bawią się razem, śpią razem. Myślę, że ich relacje można nazwać przyjaźnią:)

Mój syn rozmawia z Polkiem w języku zrozumiałym tylko dla nich:) I powiem Wam, że dogadują się świetnie. Poza tym Polek to taki przyjaciel, z którym synek rozumie się również bez słów:)

 Przy tym jest bardzo ładnym chłopczykiem. Ma ciemne włosy, duże niebieskie oczy i mnóstwo słonecznych piegów na nosie!:)



Nawet w niekomfortowej dla niego sytuacji potrafi zachować spokój i szczery, szeroki uśmiech na twarzy:)

 Potrafi dochować tajemnicy wyszeptanej po cichu na ucho...



 I najważniejsze, że zawsze jest przy swoim przyjacielu. Na dobre i na złe...

Moja opinia:
Przedstawiłam Wam krótką opowieść, w której bohaterami byli mój syn i jego przyjaciel Polek.
Polek jest szmacianą lalką. Szytą ręcznie. Bardzo dokładnie i ładnie wykonaną. Jest mięciutki i przyjazny. Taką lalką dziecko nie zrobi sobie krzywdy. Nie ma w sobie żadnych twardych i małych elementów, które mogłyby w jakiś sposób zaszkodzić dziecku np przez połknięcie czy uderzenie.
Polek jest solidnie wykonany. Nasz Polek już wiele przeszedł, dużo widział i wciąż wygląda jak w tym dniu kiedy mój synek go otrzymał.
Bardzo podoba mi się pomysł z takimi samymi  ubrankami dla lalki i dziecka. Polka można rozebrać, można mu uprać ubranko. Takie samo ubranko możemy również zakupić dla naszego dziecka. Lala i dziecko tak samo ubrane... Dla mnie strzał w dziesiątkę!
Polek ma miękkie i długie nogi oraz ręce. Dzięki temu możemy go ustawiać w różnych pozycjach.
Jest to bardzo miła lala, która mojemu dziecku spodobała się od pierwszego zobaczenia. Przy tym jest wykonany z certyfikowanych materiałów dzięki temu mamy pewność, że nasze dziecko bawi się zabawką najwyższej jakości.

Polek ma koleżankę na imię ma Lalanka. Jest śliczną i uroczą  dziewczynką. O niej możecie poczytać na blogu Świat według mamy, taty i ich dzieci => TUTAJ



Zapraszam Was do świata lalek i ubrań dla dzieci LALANKA => TUTAJ

1 komentarz:

  1. Super lalusia. Bardzo oryginalnie wyglada, na pierwszy rzut oka widac dbalosc o szczegoly.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za odwiedziny i dodany komentarz.