wtorek, 23 lipca 2013

Fartuszko - śliniaki i okrycie kąpielowe dla dzieci

W tym wpisie pokaże Wam produkty dostępne na stronie AKUKU. My posiadamy fartuszki i okrycie kąpielowe.

Na początek śliniaczki - fartuszki.
Nie wiem jakby wyglądały ubranka dziecka jakby nie śliniaczki:)
Dzisiejszym bohaterem dnia jest Śliniak-fartuszek na rzep drukowany A0213 



Śliniaczek jest w formie fartuszka. Bez rękawków. Dłuższy, podczas podawania dziecku posiłku można położyć go na kolankach i mamy pewność że nie zabrudzą się przy okazji spodenki czy rajstopki dziecka gdyby coś przypadkiem upadło z łyżeczki, a nie trafiło tam gdzie miało trafić;)

Śliniaczek można przepłukać pod kranem, uprać w rękach, przetrzeć na mokro ściereczką i jest czysty.
Jakoś nie lubię tych naszych szmacianych, podszytych ceratką lub bez śliniaków na których w niezliczonych ilościach mnożą się plamy trudne do wyplenienia nawet wybielaczem. W tym przypadku nie ma takiego problemu.

Na pleckach śliniak zapinany jest na rzep. Mamy pewność że dziecko go nie ściągnie podczas jedzenia.
Śliniak jest miękki i nie blokuje ruchów dziecka. Dziecko dobrze się w nim czuje podczas jedzenia. Humor poprawia mu również wesoła i miła dla oka aplikacja na śliniaczku. Mój synek lubi oglądać te wesołe samochodziki. Produkt niezbędny i godny polecenia! Jako mama polecam:)


Śliniak wiązany z rękawkami AKUKU

Jest to śliniak z kieszonką, która jest pomocna przy wyłapywaniu jedzenia, które miało wylądować w buźce a chciało wylądować na podłodze:)

Na tronie AKUKU czytamy o śliniaku wiązanym z rękawkami A0064:
Opis produktu:
Śliniaki z ceraty (PCV).
Wymiary śliniaczka:
Szerokość: 33 cm
Obwód wokół szyi: min./max.: 32/34 cm
Długość od szyi: 34 cm
Długość rękawków: 18 cm
Śliniak sprzedawany po 1 szt. w opakowaniu.

Jak możecie zauważyć kieszonka w śliniaczku jest bardzo pomocna podczas samodzielnego jedzenia.


Śliniak jest bardzo praktyczny i pomysłowy. Jest wiązany na szyi dziecka dzięki czemu doskonale się utrzymuje. Jego wzór jest ciekawy i kolorowy, przyciągający uwagę malucha. Ten śliniak jest bardzo estetyczny i higieniczny. Z łatwością możemy go umyć czy przepłukać pod bieżącą wodą. Nie tworzą się na nim plamy i zacieki, nie musimy się już martwić czym go doprać aby ładnie wyglądał.
Śliniaczek jest bardzo ładnie wykończony. Obszyty jest czerwonym materiałem co dodaje mu uroku. Jest miękki, nie sztywny dzięki czemu dziecko dobrze się w nim czuje i może wykonywać samodzielne ruchy podczas nauki jedzenia czy picia. Śliniak ma rękawki dzięki czemu ochrania prawie całe ubranko dziecka narażone na poplamienie czy oblanie wodą bądź zupką. Świetne rozwiązanie dla mnie i myślę, ze dla każdej mamy!

Okrycie kąpielowe od AKUKU

 Jest to okrycie kąpielowe koloru niebieskiego.

Producent pisze:

Opis produktu:
Okrycie kąpielowe Akuku z kapturem wykonane jest z bawełny (82%) i poliestru (18%). Miękkie i przyjazne. 
Prać w sposób tradycyjny. 
Dostępne różne wzory haftów oraz w dwóch rozmiarach: 75x75cm  (kod produktu A0053)
i 94x94cm (kod produktu A0054).

Cena: 29,99 zł

 ***
Moja opinia:
Jak miał się narodzić mój synek to kupiłam dla niego okrycie kąpielowe innej firmy z kapturkiem. Tamto okrycie jest już małe, synek z niego wyrósł. Ono jest z froty. Po kilku praniach mimo że stosowałam płyn zmiękczający zrobiło się szorstkie.
Okrycie kąpielowe od AKUKU jest zupełnie innego materiału. Mięciutkie, delikatne i bardzo ładne.
Na kapturku ma bardzo przyjemną aplikację - śpiącego misia któremu śni się serduszko.
Okrycie prałam już dwa razy w temperaturze 40 C, nie używałam jak na razie płynu zmiękczającego i nadal jest delikatne i przyjemne z dotyku oraz dla skórki mojego dziecka.
Okrycie możecie kupić w dwóch rozmiarach, Moje jest w  rozmiarze 94x94cm. Poprzednie okrycie jakie kupiłam było o wiele mniejsze i szybko stało się małe na mojego synka. To okrycie posłuży nam jeszcze na długi czas. Okrycie posiada również wieszaczek, dzięki któremu możemy go powiesić w łazience na wieszaku. Polecam.




Zapraszam Was na stronę AKUKU gdzie możecie zobaczyć jakie wspaniałości dla dzieciaczków oferują => TUTAJ

2 komentarze:

Dziękuję Ci za odwiedziny i dodany komentarz.