piątek, 30 października 2020

Muminki Wielki Słownik Obrazkowy Polsko - Angielski - Wydawnictwo Harper Collins Polska

 


Muminki... Bajka mojego dzieciństwa... Jak je kojarzę? Troszkę strasznie jednak jakoś tak miło i z sentymentem. W domu mamy kolekcję maskotek Muminków i Małą Mi. Dzięki tej kolekcji moje dzieci poznały tę bajkę oraz dzięki książkom Wydawnictwa Harper Collins Polska.
Czytałam dzieciom przygody tych sympatycznie wyglądających stworków i bardzo je polubili.

W ostatnich nowościach wydawniczych znalazłam świetną propozycję książki-słownika dla mojego starszego dziecka.
Ten słownik to przepięknie wydana propozycja dla dzieci uczących się języka angielskiego. Ja oglądając to wydanie wręcz przepadłam.
Książkę podzielono na rozdziały, a w każdym z nich mamy nowe słownictwo w dwóch językach przy obrazku z przygód Muminków.

Idealny pomysł na prezent.

Muminki. WIELKI SŁOWNIK OBRAZKOWY polsko-angielski

Wyrusz w sentymentalną podróż do Doliny Muminków i zabierz ze sobą swoje dzieci! Wielki słownik obrazkowy polsko-angielski to zaproszenie do nauki angielskiego poprzez zabawę razem z postaciami z kultowych książek Tove Jansson, które wzruszają i bawią dzieci już od ponad 70 lat! 

Muminki. WIELKI SŁOWNIK OBRAZKOWY polsko-angielski” to doskonały sposób na naukę angielskiego dla przedszkolaków i uczniów pierwszych klas szkoły podstawowej. Podczas przeglądania książki przedstawiającej scenki z życia Muminków i opisującej ich zainteresowania, rozrywki oraz codzienność dzieci poznają podstawowe słownictwo i zwroty w języku angielskim. 

W książce „Muminki. WIELKI SŁOWNIK OBRAZKOWY polsko-angielski” mali czytelnicy znajdą: 
● podstawowe słówka i zwroty języku angielskim z polskimi tłumaczeniami, m.in. pory roku, miesiące, dni tygodnia, kształty, kolory, dźwięki; 
● litery alfabetu i cyfry; 
● piękne, charakterystyczne dla Muminków ilustracje; 
● znane i lubiane postaci z Doliny Muminków; 
● wytrzymałą, twardą oprawę. 

Natomiast ich opiekunowie z radością wrócą do czasów dzieciństwa!







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję Ci za odwiedziny i dodany komentarz.