niedziela, 3 czerwca 2018

Co? Jak? Zilustrować - Wydawnictwo EGMONT





 Pamiętam jak będąc dzieckiem wiele razy zastanawiałam się jak coś narysować? Uwielbiałam to robić jednak nie zawsze mi to wychodziło. Nie miałam książek naprowadzających, z których mogłam się coś na ten temat dowiedzieć, nie było również internetu... Siedziałam i metodą prób i błędów, czasem w wytartymi dziurami w kartce uczyłam się rysować.
Byłam bardzo wytrwała w tym co robiłam, fascynowało mnie to do tego stopnia, że mój tata planował bym uczęszczała do liceum plastycznego. Żałuję, że nie wybrałam tej drogi...

Moje starsze dziecko również bardzo lubi rysować, młodszą Olę również zachęcam do tego. Bo trening rączki nie tylko czyni mistrza ale również rozwija dziecko, wspomaga kreatywność, uczy cierpliwości.
Moim dzieciom podsunęłam do nauki rysowania książki wydane nakładem Wydawnictwa Egmont z serii "Co?Jak? Zilustrować". Jest to kolejna książka z tej serii, a poprzednie tytuły to  „Co? Jak? Narysować”, „Co? Jak? Napisać” i „Chińskie cienie” z cyklu aktywnościowych książek imprintu ART Egmont.
Książka opracowana na podstawie pomysłów mistrza rysunku, który tworzył swoje dzieła dla wytwórni Walta Disneya. Brzmi świetnie prawda?

"Czy wiecie, że można narysować WSZYSTKO, korzystając tylko z CZTERECH figur geometrycznych – KOŁA, KWADRATU, OWALU i TRÓJKĄTA?! Na taki pomysł wpadł Frank Tashlin – autor komiksów, kreskówek, a także reżyser i scenarzysta wielu filmów animowanych, w tym tych dobrze Wam znanych z wytwórni Walta Disneya. Swoją metodę Tashlin nazwał SCOTArt – od pierwszych liter angielskich słów oznaczających koło, kwadrat, owal i trójkąt – a korzystać z niej możemy wszyscy, co zdecydowanie ułatwi ta książka. Powodzenia!"

 Sami zobaczcie, że dzięki tym książkom i wskazówkom w nich zawartym rysowanie wcale nie jest takie trudne! Wystarczy ołówek, cierpliwość i trochę czasu na ćwiczenia, a niebawem możemy rysować jak sam mistrz. Nasze rysunki będą wyjątkowe i będą przyciągać uwagę innych.

C myślicie o takich książkach? Kupujecie je swoim dzieciom?






1 komentarz:

  1. zaciekawił mnie ten blog napisany w fajnym języku ! jest miły dla oka :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za odwiedziny i dodany komentarz.