środa, 22 kwietnia 2015

Kiedy dorosnę Będę mechanikiem - Wydawnictwo AWM

Kiedy pytam Krzysia kim chce zostać jak będzie duży to odpowiada mi, że pilotem lub piratem.
O ile pierwszy pomysł mnie lekko przeraża ale i fascynuje tak ten drugi przeraża mnie w każdym calu i mam nadzieję, że się nie spełni.
Staram się bacznie obserwować moje dziecko, przyglądam się jego zabawie, zachowaniu i zaczynam widzieć co go interesuje, co skupia jego uwagę, wzbudza zaangażowanie i zachęca do dalszego działania.
Już kilka razy zdążyłam się przekonać, że Krzysia fascynuje piłka oraz "Tatusiowe zabawki" typu klucze, młotki, śrubki, śrubokręty.
Krzyś jest szczęśliwy gdy może spędzać czas z tatą w warsztacie. Gdy coś razem "naprawiają" to Krzyś jest bardzo zaangażowany w to co robi. Przykręca śruby, podaje tacie narzędzia...

Aby budować pasję mojego dziecka wyposażyłam go w książkę małego mechanika, w której znalazł on odpowiedzi na takie pytania jak:
 Czym zajmuje się mechanik samochodowy?  Jakie narzędzia potrzebne są w warsztacie? Jak wymienić koło w aucie? ∙ Dlaczego ważna jest elektronika? ∙ Jak wygląda silnik samochodu? ∙ Czym wyróżniają się monster trucki? ∙ Na czym polega serwis rowerowy?

W książce są również naklejki oraz zagadki.
Taka książeczka kosztuje 7,99 zł.
Z tej serii dostępne są również inne książeczki, a znajdziecie je na Wydawnictwo AWM








2 komentarze:

  1. Brawo! Zawód już wybrany! Jest cel w życiu :) Mój planował być taksówkarzem, a teraz kierowcą ciężarówki...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe kim zechce zostać mój syn :) Super książka.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za odwiedziny i dodany komentarz.